j-- Skrevet 12. januar 2007 Del Skrevet 12. januar 2007 Er det noen andre enn meg som har store problemer med at maskina "henger" (ganske sikkert grunnet diskfeil)? Ca. hver andre uke under bruk blir maskina totalt ubrukelig, og den må partisjoneres opp på nytt. (denne feilen er OSuavhengig). Har slitt med dette i mange måneder nå, og maskina åker inn til komplett nå om et par dager. Lenke til kommentar
Privat Skrevet 12. januar 2007 Del Skrevet 12. januar 2007 Bios oppgradering fikser at S271 fryser/Restarter. Viktig hvis du har S271, disse blir levert med IDE og Sata, Det er forskjellig Bios til disse! Lenke til kommentar
faxe Skrevet 19. mars 2007 Del Skrevet 19. mars 2007 hvordan funker denne til Vista med tanke på skjermkort? Lenke til kommentar
snorreh Skrevet 21. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 21. mars 2007 hvordan funker denne til Vista med tanke på skjermkort? 8189847[/snapback] Både S270 og S271 har vært "Vista Ready" fra første dag og du finner både 32-bit og 64-bit Vista-drivere her: http://ati.amd.com/support/drivers/vista32...ed-vista32.html http://ati.amd.com/support/drivers/vista64...ed-vista64.html Lenke til kommentar
Fredrik_ Skrevet 3. april 2007 Del Skrevet 3. april 2007 Hvordan finner jeg ut hvilken type HD jeg har i min s271, og hvordan oppgraderer jeg min bios (Har ikke floppy)? Har windows xp pro installert på den. Lenke til kommentar
Privat Skrevet 4. april 2007 Del Skrevet 4. april 2007 (endret) Sjekk ordren din, eller så må du åpne den. Eventuelt sjekk hva som står i bios/diskverktøy og sjekke siden til leverandør av disken. Samsung/Hitachi ol. Hvis bios versjonen din begynner på 3,-- Har du SATA, Hvis den begynner på 1.-- Har du IDE Endret 4. april 2007 av Privat Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå