sveinar Skrevet 5. april 2005 Del Skrevet 5. april 2005 Hei! Vært på utkikk etter et ok tvkort i lang tid nå, men sliter med å bestemme meg. Mine ønsker for kortet er: fjernkontroll, mulighet for split-screen så to kanaler vises samtidig, radio, raskt kanalskifte og ikke minst egen on-board dekoder eller hva det hetet (sånn som avlaster cpu ) Noen som har erfaringer med tvkort som passer min beskrivelse? Flott med svar! Mvh.. SA Lenke til kommentar
Rooster Skrevet 5. april 2005 Del Skrevet 5. april 2005 for å få pip trenger du to tv tunere, så vidt jeg er kjent med så er det få kort som leverer dette. To kort vil ordne det... Lenke til kommentar
sveinar Skrevet 5. april 2005 Forfatter Del Skrevet 5. april 2005 pip? hva er det? Lenke til kommentar
AndyCap Skrevet 7. april 2005 Del Skrevet 7. april 2005 (endret) Hauppauge PVR-500 har to tunere, mpeg enkoder og solid prislapp. Usikkert om den har fjernkontroll, eller kun selges som Media Center utgave uten fjernkontroll. Endret 7. april 2005 av AndyCap Lenke til kommentar
RuneD Skrevet 7. april 2005 Del Skrevet 7. april 2005 For og spare topics så poster jeg som reply til tråden din, sveinar, håper det er greit. Jeg er på jakt etter et eksternt sett pga garantien på PCen jeg har anskaffet gjelder i 11 måneder til. Er det noen eksterne som klarer og gi så å si 0 tap av kvalitet? Jeg vil spille over et 70 talls familieDVD'er på PC og også kunne ta opp gjennom denne boksen. Kvaliteten skal ikke minke gjennom boksen.... Finns det? Har kikka litt på Pinnacle PCTV Deluxe, kan detta gjøre jobben? Takk for svar Lenke til kommentar
sveinar Skrevet 18. april 2005 Forfatter Del Skrevet 18. april 2005 jess, fant pvr500 på netshop til 1250! blir nok den jeg går for:) til rune: helt ok! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå