Gå til innhold

Noen som har tips til motgift?

Anbefalte innlegg

Det ene problemet:

Jeg sliter med at det stadig dukker opp en startside med adressen:

www.search-paga.com/10039/

Dette til tross for at jeg stadig forsøker å endre innstillingen, og sier nei når jeg får opplyst at et program vil endre startsiden.

og at problemet CoolWWWSearch.Yexe stadig går igjen når jeg kjører Spybot, selv om Spybot forteller meg at problemet er fikset.

Jeg har forsøkt å gjennomføre alle renseprogrammene som er foreslått på dette forumet, og også slått av systemgjenopprettingen.

Jeg har rett og slett ikke lyst til å gi tapt ovenfor svineriet som enkelte tillater seg å prakke på andres maskiner - og har lyst til å sende mail til webmasteren på internetsiden ovenfor og skjelle vedkommende huden full, men er redd for at det kan påføre meg enda mer dritt.

Jeg har også registrert på internettloggen at sider jeg overhode ikke har vært innom, følger med siden overfor. Enkelte ganger spretter en sex-side som tilbyr damer på Skedsmo opp, slik at siden jeg er inne på blir borte. Jeg har aldri vært i nærheten av denne siden.

Som sagt, jeg har ikke lyst til å gi meg, og jeg mottar meg glede tips om om hvordan jeg kan ta innersvingen på de tydeligvis mentalt primitive internett-terroristene - som tydeligvis har et stort fritidsproblem.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ja - jeg har prøvd Ad-Aware - og det glemte jeg å nevne - når jeg scanner med den dukker det på nytt og på nytt opp fem kritiske objekter med navnet CoolWebSearch - av typene Regkey og RegValue. Jeg får beskjed om at de er fjernet - men neida, neste gang jeg scanner er de der igjen.

Nei, har ikke prøvd Microsofts spywear-fjerner ennå.

takk for svarene, forresten. :-)

Lenke til kommentar

Jeg kjørte Spywear-fjerneren til Microsoft, pøste på med de øvrige - blant annet et program som heter SpyWear Killer som jeg kjøpte i USA - og nå har jeg klart å få has på internettsider som legger seg som startsider og all den andre dritten. Jeg har kjørt en rekke virus, spywear og adwear-programmer, pluss Shredder, og nå er jeg kvitt alle risiko-varsler!

:-)

Jeg fatter ikke at noen gidder å kaste bort tid og krefter på å snike inn dritt i andres pc'er - det er jo så fullkomment irrasjonelt! Jeg liker egentlig ikke å kaste om meg med personkaraktersitikker - men når folk kaster bort tid på å ødelegge for andre mennesker, må det bero på en ikke helt ubetydelig mental skavank, og sikkert store store frittidsproblemer.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...