mintman Skrevet 5. april 2005 Del Skrevet 5. april 2005 (endret) Jeg er ute etter et frontpanel(håper dere forstår hva jeg mener) til pc'en min som kan gi meg mest mulig innganger. Det jeg er ute etter er lydutgang, mic, USB(minimum 2), kanskje temperaturmåler og viftestyring. Er det noen som kan gi meg noen tips om nettbutikker som kan ha slike? Gjerne med linker, siden jeg har søkt rundt og ikke funnet noe. Alternativt kan det være USB panel og temp. måler/viftestyring seperat. Setter pris på alle forslg. Endret 5. april 2005 av gstavdal Lenke til kommentar
Moltrez Skrevet 5. april 2005 Del Skrevet 5. april 2005 Denne? Den har ikke viftestyring.. I/O adapter for montering i ekstern 5.25" brønn. LCD temperaturdisplay. Tilkobling for 2 stk. USB, 1 stk. IEEE 1394 (Firewire), audio (in/out) og gameport. Kabler kobles til på baksiden av PCen. Alle kabler er inkludert. Eller hva med denne? Men den har ikke audio utganger.. Tror du må kjøpe 2 tinger hvis du skal få til det der er jeg redd. Jeg har iallefall ikke sett noen produkter som har alt. Jeg ville kjøpt den første jeg linket til, samt en viftestyring utenom. Rheobus f.eks. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå