themisfit Skrevet 5. april 2005 Del Skrevet 5. april 2005 (endret) har en sony ericsson k700i. kjøpte meg akkurat en bluetooth billington dongle. har prøvd å innstallere med xp sine egene drivere, samt en innstallasjon av de medfølgende driverne. Og, saken er det at det eneste som virker er fjernkontrollen! går ikke an å overføre filer, og hhvis jeg går til kontrollpanel og klikker på bluetooth-konfigurasjon så står det 'fant ikke bluetooth enhet'. hvis jeg klikker på bluetooth enheter i kontrollpanel så kommer telefonen opp som tilgangsnøkkelaktivert og tilkoblet. men som sagt, så går det ikke an å sende elementer til pcen fra tlf. hvis jeg f.eks går inn i et av de medfølgende programmene som fulgte med tlt i en cd, sony ericcson image editor så vises tlf altså som ikke tilkoblet...så hva er feilen her?? i nettverkstilkoblinger vises bluetooth-nettverkstilkobling som frakoblet. merkelig har nå funnet ut at det går an å sende filer fra pc'en til mobilen, men ikke fra mobilen til pc. hva er problemet da? Endret 5. april 2005 av themisfit Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå