Anathema Skrevet 5. april 2005 Del Skrevet 5. april 2005 Hei, vet ikke om dette er kategorien for slik men vi prøver Har en slik liten sak som jeg har mistet driver cden til. Når jeg går inn på FS sine websider for å laste ned drivere skjønner jeg ingen ting... Noen som kan hjelpe meg her ? Lenke til kommentar
eucalor Skrevet 5. april 2005 Del Skrevet 5. april 2005 den linken din går kun til fs' generelle supportsider. men jeg trodde usb bt var støttet automagisk av windows? Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 5. april 2005 Del Skrevet 5. april 2005 Linken funker ikke herfra (må taste inn dingsens ID-nummer) Står det bare Fujitsu Siemens på den? Hva kaller oppgavebehandling den? Lenke til kommentar
Anathema Skrevet 5. april 2005 Forfatter Del Skrevet 5. april 2005 (endret) ID nr: FMWBA-101 Oppgavebehandling: BT usb Edit: Denne Endret 5. april 2005 av Jerix Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 5. april 2005 Del Skrevet 5. april 2005 Det står drivers and downloads på høyre side der, men jeg klarer ikke å laste ned driveren jeg heller. Det står bare "no updates available" uten å gi meg mulighet til å laste ned orginaldriveren. Har du rotet bort driver CD'en? Produkt-PDF'en kunne heller ikke fortelle hvilken kontrollerbrikke som sitter i dongelen. Lenke til kommentar
Gunnar B Skrevet 5. april 2005 Del Skrevet 5. april 2005 Mener blåtann fikk støtte med servicepack 1,og at Wireless Zero Configuration må være ativert under services. Hvis jeg husker riktig da. Lenke til kommentar
Anathema Skrevet 5. april 2005 Forfatter Del Skrevet 5. april 2005 @simen1: akkuratt samme som på pcen min... @ghbing: det der skjønte jeg ikke "services" hvor finner jeg det? Lenke til kommentar
Gunnar B Skrevet 5. april 2005 Del Skrevet 5. april 2005 @simen1: akkuratt samme som på pcen min... @ghbing: det der skjønte jeg ikke "services" hvor finner jeg det? Under Start-Settings-Controll Panel-Administrative Tools-Services. Åpne services,så finner du Wireless Zero Configuration. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå