Gå til innhold

Verbatim cd-r plater 50 pack spindel: 89 kr elkjøp

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Var på Elkjøp i går og fikk sikret meg et par spindler til denne superprisen.

Platene var imidlertid priset til 199 kr og jeg måtte selv gjøre oppmerksom på at det er kampanjepris på disse platene før jeg fikk dem til 89kr.

Dette er ikke første gang jeg opplever slik feilprising på Elkjøp og man kan jo lure på om de bevisst spekulerer i kundenes uvitenhet.......

Lenke til kommentar
Eh..innpå den linken du ga meg, står de til 199,-
Grunnen til at det er slik er at sidene til elkjøp ikke oppdateres så ofte. Ingen kampanjepriser vises på siden, så man må nok til butikken for å se riktig pris.
Var på elkjop igår, det var INGEN avis uten fordi det var INGEN kampanjer denne uken.

Enten er det bare elkjøp butikker visse plasser i landet, elle så er det en dårlig spøk.

Her hvor jeg bor var det i alle fall kampanje på disse platene og jeg sa det jo for ikke så lenge siden at jeg snakker sant. Er det virkelig så vanskelig å skjønne at Elkjøp selger Verbatim 50 pack spinel til 89 kr :dontgetit: ? Og en annen ting, bildet av spindelen på Elkjøps sider er ikke slik spindelen ser ut (i alle fall ikke den jeg kjøpte). De platene som er på tilbud er sikkert nyere og de brenner med 52X og ikke 48X som det står på siden.

:w00t:

Lenke til kommentar

Kjøpte en "Verbatim 43343" 50 platers spindel på Elkjøp giganten Leangen for 89,- kr.

Prisen som stod på hylla var 139,- kr, og er merket med "52x, 700MB".

Står ingenting om livstids garanti. (De har "super AZO", og "Crystal" beskyttelse, og er produsert i Kina)

Lenke til kommentar

Platene er Moser Baer 700MB 52X CD-R

Brant en testplate og fikk følgende resultat i Nero Disc Quality Test:

DQT-VerbatimCD-RMoserBaerDataplate.png

CD-Speed-VerbatimCD-RMoserBaerDataplate.png

Bra resultat!

Jeg har hatt god erfaring med Moser Baer CD-R før også (Imation), så jeg kan trygt anbefale platene. Spesielt til den prisen!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...