_Adler_ Skrevet 5. april 2005 Del Skrevet 5. april 2005 Hei! Topic sier vell bortimot alt. Jeg syns jeg har gjort et bra kjøp, hva syns dere? De er på tilbud nå nemlig. Før kostet de 199 kr. Sjekk DENNE linken for mer info. På forhånd takk for svar! Lenke til kommentar
_Adler_ Skrevet 6. april 2005 Forfatter Del Skrevet 6. april 2005 Nei det er ikke en forsinket aprilspøk Bare se i den nyeste Elkjøpreklamen ("katalogen"), så kan du se det selv. Jeg trodde det heller ikke når jeg så det, men det er 100 % sant. Verbatim med livstidsgaranti vell å merke Lenke til kommentar
_Adler_ Skrevet 6. april 2005 Forfatter Del Skrevet 6. april 2005 Sjekk DENNE linken for å se prisen på spindelen (samme som på elkjøp) i noen norske webshoper. Lenke til kommentar
Ozelot Skrevet 6. april 2005 Del Skrevet 6. april 2005 Eh..innpå den linken du ga meg, står de til 199,- Lenke til kommentar
gullrosa Skrevet 6. april 2005 Del Skrevet 6. april 2005 Var selv på El-kjøp i dag og kjøpte to spindler til 89 kroner stykket. Det er tilbud. Vanlig pris er 199 kroner stykket. Lenke til kommentar
Morpheus- Skrevet 7. april 2005 Del Skrevet 7. april 2005 Var på elkjop igår, det var INGEN avis uten fordi det var INGEN kampanjer denne uken. Enten er det bare elkjøp butikker visse plasser i landet, elle så er det en dårlig spøk. Lenke til kommentar
Montag Skrevet 7. april 2005 Del Skrevet 7. april 2005 Var på Elkjøp i går og fikk sikret meg et par spindler til denne superprisen. Platene var imidlertid priset til 199 kr og jeg måtte selv gjøre oppmerksom på at det er kampanjepris på disse platene før jeg fikk dem til 89kr. Dette er ikke første gang jeg opplever slik feilprising på Elkjøp og man kan jo lure på om de bevisst spekulerer i kundenes uvitenhet....... Lenke til kommentar
_Adler_ Skrevet 7. april 2005 Forfatter Del Skrevet 7. april 2005 Eh..innpå den linken du ga meg, står de til 199,- Grunnen til at det er slik er at sidene til elkjøp ikke oppdateres så ofte. Ingen kampanjepriser vises på siden, så man må nok til butikken for å se riktig pris. Var på elkjop igår, det var INGEN avis uten fordi det var INGEN kampanjer denne uken. Enten er det bare elkjøp butikker visse plasser i landet, elle så er det en dårlig spøk. Her hvor jeg bor var det i alle fall kampanje på disse platene og jeg sa det jo for ikke så lenge siden at jeg snakker sant. Er det virkelig så vanskelig å skjønne at Elkjøp selger Verbatim 50 pack spinel til 89 kr ? Og en annen ting, bildet av spindelen på Elkjøps sider er ikke slik spindelen ser ut (i alle fall ikke den jeg kjøpte). De platene som er på tilbud er sikkert nyere og de brenner med 52X og ikke 48X som det står på siden. Lenke til kommentar
BearCat Skrevet 7. april 2005 Del Skrevet 7. april 2005 Hva med å opplyse om hvor i Norge denne kampanjen kjøres ? Lenke til kommentar
Morpheus- Skrevet 8. april 2005 Del Skrevet 8. april 2005 (endret) Edit: Der er prisene på web oppdatert. Link til Verbatim spindel med 50 plater for 89kr Endret 8. april 2005 av Morpheus- Lenke til kommentar
_Adler_ Skrevet 8. april 2005 Forfatter Del Skrevet 8. april 2005 Hva med å opplyse om hvor i Norge denne kampanjen kjøres ? Jeg kjøpte de hos Elkjøp i Molde (Møre og Romsdal). Lenke til kommentar
k-orm Skrevet 10. april 2005 Del Skrevet 10. april 2005 Kjøpte en "Verbatim 43343" 50 platers spindel på Elkjøp giganten Leangen for 89,- kr. Prisen som stod på hylla var 139,- kr, og er merket med "52x, 700MB". Står ingenting om livstids garanti. (De har "super AZO", og "Crystal" beskyttelse, og er produsert i Kina) Lenke til kommentar
_Adler_ Skrevet 11. april 2005 Forfatter Del Skrevet 11. april 2005 Jeg las en plass på internett at de har livstidsgaranti... Lenke til kommentar
Psh Skrevet 11. april 2005 Del Skrevet 11. april 2005 (endret) Nå har de et enda bedre tilbud på Elkjøp... 25stk til 39,- Link. Ser at de surrer litt med kapasiteten på platene, 800MB stemmer neppe! Endret 11. april 2005 av Psh Lenke til kommentar
karl hungus Skrevet 11. april 2005 Del Skrevet 11. april 2005 (endret) Da er det ikke de beste Verbatim-platene, de er nemlig produsert i India Men for en pris! Endret 11. april 2005 av karl hungus Lenke til kommentar
asdfteam Skrevet 11. april 2005 Del Skrevet 11. april 2005 Kan noen poste CDR-infoen for disse platene? Hvem er produsenten? Lenke til kommentar
Gerrard Skrevet 11. april 2005 Del Skrevet 11. april 2005 Skal innom Elkjøp på Carl Berner etterpå og plukke med meg en pakke. Poster produsentinfo så fort jeg kan, hvis ingen har gjort det før meg. Håper det ikke bare er internettpris.... Lenke til kommentar
Psh Skrevet 11. april 2005 Del Skrevet 11. april 2005 Fikk akuratt en reklame avis fra dem nå, tilbudet står der også... Det står skrevet 800MB her også... 25stk 90min plater til 39,- er jo en meget bra pris det! Lenke til kommentar
Gerrard Skrevet 11. april 2005 Del Skrevet 11. april 2005 Platene er Moser Baer 700MB 52X CD-R Brant en testplate og fikk følgende resultat i Nero Disc Quality Test: Bra resultat! Jeg har hatt god erfaring med Moser Baer CD-R før også (Imation), så jeg kan trygt anbefale platene. Spesielt til den prisen! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå