MKE Skrevet 5. april 2005 Del Skrevet 5. april 2005 Skulle Egentlig få maskinen 22april men så sier dell jeg skal få maskinen i dag den ble sendt fra irland i går 0404 også skal den komme til haugesund i dag er det for godt til å være sant? dell 9300 Lenke til kommentar
iMono Skrevet 5. april 2005 Del Skrevet 5. april 2005 Jeg skulle få min 12/04... Bestilte den fredagen før påske... Har ikke hørt noe fra Dell ennå. Når bestilte du den? Lenke til kommentar
MKE Skrevet 5. april 2005 Forfatter Del Skrevet 5. april 2005 den ble bestilt 22mars Lenke til kommentar
HellKicker Skrevet 5. april 2005 Del Skrevet 5. april 2005 hah, dere er begge eid av Dell. Jeg fikk min I6000 etter kun 2 dager. Bestillte en søndags kveld, med kredittkort, og fikk den levert på døra onsdags morgen. Ingenting å klage på hos dell akkurat der nei Lenke til kommentar
EG-s Skrevet 5. april 2005 Del Skrevet 5. april 2005 servicen er ikke så verst heller. Hadde problemer med en dvd brenner til laptopen, selv om hentegarantien (1år) var utgått med 2 mnd, kom infocare(?) på døra med ny 15 timer etter jeg ringte dell tech. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå