SteinF Skrevet 5. april 2005 Del Skrevet 5. april 2005 (endret) Hei folkens! Som dere sikkert vet begyner det å nærme seg konfirmasjonen. Jeg har en kamerat som da skal kjøpe seg ny PC. Her er komponents lista: ASUS A8N-SLI Deluxe AMD Athlon 64 3500+ (Newcastle) BOXED Corsair Value S PC3200 2x512MB XFX GeForce 6600GT 128MB Er det noen som kan komme med forbedringer? Alt skal kjøpes på komplett. Han har kabinett osv. fra før. Budsjettet hans er 6500kr. Selv har jeg foreslått å spare litt penger på cpu, å heller kjøpe en 3200+. For så å bruke de de pengene på et X800XL skjermkort istede. Er det lurt? Så lurer jeg litt på hvor mye minne har å si. Er det er det verdt å kjøpe dyrt minne, f. eks. Kingston HyperX? Edit: PC'n skal brukes til spilling Endret 5. april 2005 av SteinF Lenke til kommentar
Hotvedt Skrevet 5. april 2005 Del Skrevet 5. april 2005 Selv har jeg foreslått å spare litt penger på cpu, å heller kjøpe en 3200+.For så å bruke de de pengene på et X800XL skjermkort istede. Er det lurt? ja Den rammen du har satt opp, er super med mindre du har planer om å klokke.. ytelsesforskjellen på dyrere ram kontra den du har satt opp, er ikke forsvarlig! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå