wilai Skrevet 5. april 2005 Del Skrevet 5. april 2005 hei eg har alle Lost episodene som er blitt vist i USA og eg har lyst at dei skal ver på 1 DVD for da kan eg se det på min TV. eg har prøvd Nero når eg trykke for å lage DVD Video må eg ha sånne IFO,VOb o.s.v eg har alle dei på HDTV format tru eg og eg får ikkje det til. Er ikkje bare legge alle filene på DVD og Brenne det? eller kan noge forklare meg kos man brenne det har søkt på google og her på forum men eg finne ikkje det svare eg trenge Lenke til kommentar
Denethor Skrevet 5. april 2005 Del Skrevet 5. april 2005 Dersom din dvd støtter avi så er det berre å brenne på det. Men dersom ikkje, så svar her igjen Lenke til kommentar
morra Skrevet 5. april 2005 Del Skrevet 5. april 2005 Skru ned kvaliteten noe veldig Lenke til kommentar
Jihadinmymind Skrevet 5. april 2005 Del Skrevet 5. april 2005 Jeg får bare plass til 2 episoder på 1 dvd. Men da er det dvd kvalitet... Lenke til kommentar
wilai Skrevet 5. april 2005 Forfatter Del Skrevet 5. april 2005 Jeg får bare plass til 2 episoder på 1 dvd. Men da er det dvd kvalitet... og hva slags program bruke du? og min dvd spiller støtte ikkje avi lenger hadde en som støtte det men blei øydelagt Lenke til kommentar
wilai Skrevet 5. april 2005 Forfatter Del Skrevet 5. april 2005 og eg glemte å si eg skal ikkje ha alle dei Episodene på 1 dvd men skal si 3-4 per dvd er nok Lenke til kommentar
Jihadinmymind Skrevet 7. april 2005 Del Skrevet 7. april 2005 Jeg bruker dvd santa Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 7. april 2005 Del Skrevet 7. april 2005 hvis det er 350 mb avi filer, så får du plass til 12 episoder på 1 dvd Lenke til kommentar
ekvals Skrevet 8. april 2005 Del Skrevet 8. april 2005 Der er to måter å gjøre dette på. Dersom du har en stasjoner Dvd spiller i stuen som støtter divx, xvid etc, kan du bruke f.eks NEro å kopiere så mange Lost episoder du får på en dvd-plate. I dette tilfelle endrer du ikke formatet. Her får du ca 12 episoder med en størrelse på 350 mb hver. Dersom Dvd spillerern din ikke støtter Divx, etc, må du enten konventere episodene til DVD format å så brenne det på en plate, eller bruke et program som konverterer filene og brenner dem tildeg. I dette tilfellet får du ca 2 episoder på en plate. Om det ikke er Dual Layer. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-qfohT7 Skrevet 10. april 2005 Del Skrevet 10. april 2005 du sier du har episodene i hdtv format.. Jeg har alle episodene hittil i ekte HDTV format, og de tar 4GB pr. episode. skal godt gjøres å få plass til alle på en dvd gitt.. hvis du har dem i vanlig divx, for å utfylle det ekvals sa, så kan du bruke et programm kallt DivxToDVD for å konvertere alle episodene til "dvd-format" (.vob filer) og deretter brenne med f.eks nero, eventuellt bruke et programm for å lage menyer på dvden Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå