JulianR Skrevet 5. april 2005 Del Skrevet 5. april 2005 Har lyst til å importere PSP og derfor lurer jeg på hvor dere har kjøpt deres? Hadde vært fint om dere hadde skrevet pris og leveringstid + link :yes btw: noen som vet når Gran Turismo 4 Mobile kommer? Lenke til kommentar
Algron Skrevet 5. april 2005 Del Skrevet 5. april 2005 Bestilte min fra Lik-sang.com, fikk den etter 3 dager. Heldigvis slapp jeg å betale toll! Lenke til kommentar
Arne And Skrevet 5. april 2005 Del Skrevet 5. april 2005 Bestilte fra www.dvdsoon.com 2. april. Har ikke fått den enda Bestilte: PSP Ridge Racer THUG 2 Remix Kostet 458 CAD, hvorav 17 av disse er frakt. 458 CAD er ca 2500 norske Lenke til kommentar
Artistic.Hipster Skrevet 5. april 2005 Del Skrevet 5. april 2005 Jeg har bestillt 2 PSP'er bestillte en fra Lik-Sang og en fra Digiworks.no Er fornøyd med begge, men digiworks har en fordel da de er stasjonert i Norge Lenke til kommentar
Stor Oddnoga Skrevet 5. april 2005 Del Skrevet 5. april 2005 Kjøpte min hos Digiworks.no. Kom etter to dager. Veldig bra service. Betalte 2600 for value pack med Ridge Racer, inkl. porto (oppkrav). Lenke til kommentar
ayufan Skrevet 5. april 2005 Del Skrevet 5. april 2005 Kjøpte min på spaceworld. Hadde egentlig ikke planer om å skaffe en, men når jeg så og fikk prøve den kjøpte jeg den på sekundet Lenke til kommentar
Bromlexl Skrevet 5. april 2005 Del Skrevet 5. april 2005 Kjøpte min på lik-sang og den fynker fint. BTW Gandalf, hvorfor har du to??? Lenke til kommentar
Retroboy Skrevet 5. april 2005 Del Skrevet 5. april 2005 Har kjøpt en hos digiworks.no og en hos lik-sang.com og begge stedene er veldig bra!! Retro... Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 6. april 2005 Del Skrevet 6. april 2005 Kjøpte min på lik-sang og den fynker fint. BTW Gandalf, hvorfor har du to??? Han kjøpte en for broren sin tror jeg Lenke til kommentar
Artistic.Hipster Skrevet 6. april 2005 Del Skrevet 6. april 2005 Kjøpte min på lik-sang og den fynker fint. BTW Gandalf, hvorfor har du to??? Han kjøpte en for broren sin tror jeg Stemmer Lenke til kommentar
fAight Skrevet 6. april 2005 Del Skrevet 6. april 2005 Kjøpte min på spaceworld. Hadde egentlig ikke planer om å skaffe en, men når jeg så og fikk prøve den kjøpte jeg den på sekundet Hvilken Spaceworld selger PSP? Hvor mye koster den? Lenke til kommentar
Artistic.Hipster Skrevet 6. april 2005 Del Skrevet 6. april 2005 Kjøpte min på spaceworld. Hadde egentlig ikke planer om å skaffe en, men når jeg så og fikk prøve den kjøpte jeg den på sekundet Hvilken Spaceworld selger PSP? Hvor mye koster den? Den i Oslo(er ikke sikker på hvilken sikkert den største) 2995,- koster den. Lenke til kommentar
Goliath Skrevet 6. april 2005 Del Skrevet 6. april 2005 (endret) Kjøpte 2 PSP i Dubai. jaPSP Value Pack + 2 spill = 2800 ...ingen snylteavgift til Staten..MUHAHAHaHahaha.. Endret 6. april 2005 av ohh-noo Lenke til kommentar
JulianR Skrevet 6. april 2005 Forfatter Del Skrevet 6. april 2005 Hvor er psp billigst og raskest levering da? altså hvilken butikk anbefales? Lenke til kommentar
Artistic.Hipster Skrevet 6. april 2005 Del Skrevet 6. april 2005 Hvor er psp billigst og raskest levering da? altså hvilken butikk anbefales? Digiworks.no (tror jeg har anbefalt den butikken over 100 ganger nå ) Lenke til kommentar
JulianR Skrevet 6. april 2005 Forfatter Del Skrevet 6. april 2005 Synd at DW ikke har noen spill på lager nå da.. Tilbudet hos Lik-Sang frister veldig nå.. Standard-pack kommer på 1777 kr nå + frakt og evt toll. Da kan jeg legge til RR på bestillingen + en case.. Tror jeg går for det jeg.. Er det rask levering hos Lik-Sang da? Lenke til kommentar
Artistic.Hipster Skrevet 6. april 2005 Del Skrevet 6. april 2005 Synd at DW ikke har noen spill på lager nå da.. Tilbudet hos Lik-Sang frister veldig nå.. Standard-pack kommer på 1777 kr nå + frakt og evt toll. Da kan jeg legge til RR på bestillingen + en case.. Tror jeg går for det jeg.. Er det rask levering hos Lik-Sang da? 3 dager Lenke til kommentar
Bromlexl Skrevet 6. april 2005 Del Skrevet 6. april 2005 Synd at DW ikke har noen spill på lager nå da.. Tilbudet hos Lik-Sang frister veldig nå.. Standard-pack kommer på 1777 kr nå + frakt og evt toll. Da kan jeg legge til RR på bestillingen + en case.. Tror jeg går for det jeg.. Er det rask levering hos Lik-Sang da? Jeg bor i et Remote Area og jeg fikk den etter 6 dager. OBS. Det vil være de lengste dagene i ditt liv Men alt det glemmer du når du sitter med pspen i hånden og du kan ikke la være å hyle av ekstase. Sa jeg at jeg elsker min PSP Lenke til kommentar
Pålny Skrevet 22. april 2005 Del Skrevet 22. april 2005 (endret) "Slettet" Endret 22. april 2005 av Pålny Lenke til kommentar
Pålny Skrevet 22. april 2005 Del Skrevet 22. april 2005 (endret) glømm d jeg har skrvi her...hehe Endret 23. april 2005 av Pålny Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå