Gå til innhold

Hva står på bankkortet til Kongen ?

MrLuni

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg vet ikke, men jeg tror det hører med statsministertittelen.

Hjemme hos Stoltenberg-familien er det skuddsikre ruter, det var ikke noe Jens krevde, men han fikk tilbud om det og takket ja.

(Ja, jeg er der ofte. D-KJENDIS!)

Endret av Baron Ereksjon
Lenke til kommentar
Men en form for identifikasjon må han jo ha

Blar vel bare frem et sånnt et fra kortstokken? :hmm:

( bilde av en "Konge" fra kortstokk )

Haha, ROFLMAO :lol: :lol:

Men tror aldri jeg har tenkt over det der med id for Kongen, tenker som så at han neppe trenger det, alle ser jo at det er "Kong Harald" huhu... :whistle:

Om han ikke har noen spesialordninger da, han trenger vel ikke egentlig oppsøke minibank for å få tak i kontanter heller :hmm:

Endret av CannibalCorpse
Lenke til kommentar

Hadde vært kult å være konge da. Kjøre så fort man vil og så får du bot, så sier du til politi mannen: "Den river du opp ellers får du sparken" Heahea :!:

Hvis kongen EIER Norge så kan han bare si: "Jeg skal ha tomta di".

Eller han kan gå i bankkontoen hvor skattepengene er og kjøpe seg hva han vil, ehahe :p

Lenke til kommentar
Men det trenger Stoltenberg?

har jeg vel aldri påstått?? :hmm:

Slik det ble fremstilt her, er bondevik "skyldig" i å bruke mye penger på en skuddsikker bil. Stoltenberg, mannen bak bestillingen, han er derimot totalt "uskyldig"..

La ikke skylda på noen jeg,men syns hele greia er tullete,og det var mitt poeng.

Hva skal bondevik med skuddsikker bil?? Ideen er dum uansett hvem som har bestilt den.... slutt å vri på det jeg sier...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...