MrLuni Skrevet 5. april 2005 Del Skrevet 5. april 2005 Vi + noen jenter satt å diskuterte hva som står på bankkortet/førerkortet til kongen. Står det "hans majestet kong harald" eller noe? Lenke til kommentar
Martin A. Skrevet 5. april 2005 Del Skrevet 5. april 2005 Står vel "Hans Majestet Kong Harald V". Om han i det hele tatt har bankkort da. Eller førerkort. Har aldri sett kongen kjøre bil, eller ta ut penger i en minibank.. Men en form for identifikasjon må han jo ha, og der står det vel det jeg skrev. Lenke til kommentar
Even. Skrevet 5. april 2005 Del Skrevet 5. april 2005 Heter ikke alle sånn kongefolk Rex til etternavn? Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 5. april 2005 Del Skrevet 5. april 2005 Du vet hva Rex betyr? Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 5. april 2005 Del Skrevet 5. april 2005 Vel, kongen bør ha lappen, ellers har jeg blitt lurt når jeg satt i hans personlige BMW M3 (tror det var en M3) for en del år siden.. Lenke til kommentar
Bimmelom Skrevet 5. april 2005 Del Skrevet 5. april 2005 Kongen har lappen. Isåfall kjører han uten den. Det var jo ikke lenge siden Kongen fikk fartsbot, og lot vær å betale den. Lenke til kommentar
notarget Skrevet 5. april 2005 Del Skrevet 5. april 2005 Har aldri sett kongen kjøre bil... Lenke til kommentar
mikk- Skrevet 5. april 2005 Del Skrevet 5. april 2005 Tror han skriver under med Harald Rex iallfall. Lenke til kommentar
aklla Skrevet 5. april 2005 Del Skrevet 5. april 2005 (endret) navnet til kongen er Harald Rex. førerkort/bank-kort ser helt likt ut som alle andre som har kort, bare at det står Rex som etternavn.... han har dette som etternavn fordi alle skal ha ett etternavn, blir lettere med data-systemer og slikt "Hans Majestet Kong" er hans tittel, og er IKKE en del av navn edit: rex betyr konge på latin i 2002 var det 4 personer i norge som het rex, det var kongen, droningen og 2 til :/ Endret 5. april 2005 av aklla Lenke til kommentar
endrebjo Skrevet 5. april 2005 Del Skrevet 5. april 2005 Det er 4 personer som har Rex som etternavn. http://ssb.no/emner/00/navn/ (søk på Rex i etternavn-feltet) Lenke til kommentar
Ni kon Skrevet 5. april 2005 Del Skrevet 5. april 2005 Du Rex. Er det mulig å få se førerkortet ditt? He he. Trodde det sto Elvis jeg.. Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 5. april 2005 Del Skrevet 5. april 2005 i 2002 var det 4 personer i norge som het rex, det var kongen, droningen og 2 til :/ Haakon og Märtha kanskje? Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 5. april 2005 Del Skrevet 5. april 2005 i 2002 var det 4 personer i norge som het rex, det var kongen, droningen og 2 til :/ Haakon og Märtha kanskje? Märtha er fru Behn, ergo ikke Rex. Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 5. april 2005 Del Skrevet 5. april 2005 Märtha er fru Behn, ergo ikke Rex. Märtha ble ikke fru Behn før i mai 2002, så jeg tenkte kanskje at tidspunktet aklla viste til i 2002 var før dette? Lenke til kommentar
Even. Skrevet 5. april 2005 Del Skrevet 5. april 2005 Men en form for identifikasjon må han jo ha Blar vel bare frem et sånnt et fra kortstokken? Lenke til kommentar
sim Skrevet 5. april 2005 Del Skrevet 5. april 2005 Kongen kjører en fet BMW 7-serie-ting. Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 5. april 2005 Del Skrevet 5. april 2005 Märtha er fru Behn, ergo ikke Rex. Märtha ble ikke fru Behn før i mai 2002, så jeg tenkte kanskje at tidspunktet aklla viste til i 2002 var før dette? Ok, gir meg. Lenke til kommentar
Even. Skrevet 5. april 2005 Del Skrevet 5. april 2005 Kongen kjører en fet BMW 7-serie-ting. Er vel bondevik det? Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 5. april 2005 Del Skrevet 5. april 2005 De har vel en vær. Jeg ser stadig bondeviks, og den er utrolig flott. Får lyst på den. Den har liksom fått designet med seg, selv om den er skuddsikker. Lenke til kommentar
Propaganda Skrevet 5. april 2005 Del Skrevet 5. april 2005 Bondevik sin bil er ett hån mot skattebetalerne... hva i H skal bondevik med en skuddsikker bil?? Bondevik har fått noia etter å ha vært i pilleskapet for mye Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå