Pysj Skrevet 5. april 2005 Del Skrevet 5. april 2005 Mobiler i toalettet Rørleggere har med tiden fått en nytt problemområde å hanskes med, nemlig at stadig flere mister mobiltelefonen sin ned i toalettet. Les artikkelen her Lenke til kommentar
tunam85 Skrevet 5. april 2005 Del Skrevet 5. april 2005 haha.udugelige folk.de har seg selv å takke. Lenke til kommentar
Gjesp Skrevet 5. april 2005 Del Skrevet 5. april 2005 (endret) HaHa! Dette gir begrepet "Møkkatelefon" ny mening. edit: se forøvrig: http://vg.transact.no/Item.asp?GroupID=171...E%2E%2E&Page=-1 Endret 5. april 2005 av Gjesp Lenke til kommentar
Erren Skrevet 5. april 2005 Del Skrevet 5. april 2005 Stakkars mennesker Fy flate, så maks kløne! :!: At det går ann å være så gæren etter mobilen sin.. Vel.. Stakkars rørleggere også da.. "Ah, I lost my phone" "I'm a plumber, man" "I lost it in my toilet.." :!: Lenke til kommentar
remerserr Skrevet 5. april 2005 Del Skrevet 5. april 2005 Folk mister vel mye ned i det røret vil jeg tro. Lenke til kommentar
Algron Skrevet 5. april 2005 Del Skrevet 5. april 2005 I oktober i 2003 i New York mistet et mann mobilen sin ned i toalettet på et lokaltog. Han kastet seg etter den, med det resultat at armen ble sittende fast nede i toalettet Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 5. april 2005 Del Skrevet 5. april 2005 (endret) Jeg mista min MC60 ned i dass når jeg var på do hos en kompis. :!: Men jeg mista den heldigvis før jeg ''begynte''. Den lever fint i dag den Enden på visa at jeg måtte ned med hånda og ta den opp Men det er jo bare rent vann! Endret 5. april 2005 av MacCy Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg