Gå til innhold

Buydirect.no Sinker?


Anbefalte innlegg

Jeg bestillte noen høyttalere fra denne butikken, og etter bestillingen sa de at jeg kunne forvente mail innen de nermeste ti minuttene. Jeg har ikke motatt noen mail, og det har gått fire dager. jeg tok screenshot av sida der de sa det, og der står det også at hvis jeg ikke mottar noen mail så kan jeg alikevel gå inn på buydirect.no og sjekke ordren min der. Hva gjør jeg når sida er nede? Noen andre som har negative erfaringer med denne butikken? Det er første gang jeg handler der, har brukt itbutikken.no for det meste, og tenker og fortsette med det etter dette.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Må desverre fortelle deg at http://www.buydirect.no er den mest useriøse "nettbutikken" du kunne ha handla på :sad: (håper disse høytalerne ikke var så alt for dyre)

 

jeg bestilte et gf4 ti4400 skjermkort der den 30 juni, avbestilte dagen etter og ville ha penga tilbakebetalt på konto.. venter enda på penga.

 

Dra hit http://forum.hardware.no/search.php og søk på buydirect så skjønner du litt mere.

 

Håper det løser seg for deg!

 

Mvh hmm

Lenke til kommentar

LIGG UNNA BUY DIRECT!

 

Jeg bestilte for over 1 mnd siden og forhåndsbetalte til kontoen dems. Ventet i 1 mnd før jeg tok kontakt, da sa dem at det skulle bli ordning på sakene. Etter å ha ventet en uke til ringte jeg dem og ba dem om å overføre penga mine som jeg ikke hadde fått noe igjen for. Etter en ukes tid stod pengene på konto og jeg kunne puste lettet ut. Så min oppfordring er å ligge unna buydirect og heller handle hos noen seriøse firmaer. Ta kontakt med buydirect så ordner alt seg. Men huskpå de tar IKKE kontakt med deg.

Lenke til kommentar

Jeg bestilte komplett pc derfra i begynnelsen av året. Da jeg skulle betale fikk jeg beskjed om at det ikke var mulig å sette inn penger på kontoen. Da dette fortsatte og ingen svarte på telefon, tenkte jeg at dette var en rimelig useriøst forhandler, så jeg avbestilte pakken. Ca en måned senere får jeg tilsendt pakken (!) uten å ha betalt et øre. Ringte så og fikk svar. Der sa de at jeg hadde betalt, men dum som jeg var sendte jeg pakken i retur og ventet på penger tilbake for retursendinga. Disse har jeg enda ikke fått, og ved hver henvendelse til dem, er dem frekke i kjeften, både på mail og telefon, så de virker rett og slett ekle. Styr unna!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...