Nobrains Skrevet 5. april 2005 Del Skrevet 5. april 2005 (endret) Hei. Noen her som kan gi meg et par forslag på telefonsystem til en liten bedrift ? 3 ansatte fax brukes til salg, support, ++ Det er så mye der ute og veldig mye av det er utrolig dyrt. Vet ikke helt hva jeg er på utkikk etter, derfor jeg spør etter tips her. Trenger vel en 2-4 linjer og en slags callsentral greie... Voip har jeg hørt kan være ustabilt og ikke egnet for bedrift?? (stabilitet er viktig) Jeg er datanerd og ikke telefonnerd...:!: så jeg har ingen anelse hvordan slike systemer funker, hva som er bra, priser osv. Hadde vært veldig takknemlig om noen kunne gitt meg et par tips eller lede meg i riktig retning. Endret 5. april 2005 av Nobrains Lenke til kommentar
Thlom Skrevet 5. april 2005 Del Skrevet 5. april 2005 Jeg har arbeidet litt med telefonsystemer, men ikke nok til å ha peiling på hva du bør investere i. Men prøv å ta kontakt med Bravida og hør. Lenke til kommentar
Techpoint Skrevet 5. april 2005 Del Skrevet 5. april 2005 Hei. Noen her som kan gi meg et par forslag på telefonsystem til en liten bedrift ? 3 ansatte fax brukes til salg, support, ++ Det er så mye der ute og veldig mye av det er utrolig dyrt. Vet ikke helt hva jeg er på utkikk etter, derfor jeg spør etter tips her. Trenger vel en 2-4 linjer og en slags callsentral greie... Voip har jeg hørt kan være ustabilt og ikke egnet for bedrift?? (stabilitet er viktig) Jeg er datanerd og ikke telefonnerd...:!: så jeg har ingen anelse hvordan slike systemer funker, hva som er bra, priser osv. Hadde vært veldig takknemlig om noen kunne gitt meg et par tips eller lede meg i riktig retning. Telavie as (Tidligere Bravida Telecom) selger telefonsentraler med tilhørende utstyr som skulle være nødvendig. Også gunstige leie/avbetalingsavtaler for de som ikke ønsker å betale hele summen med en gang. Lenke til kommentar
diversity Skrevet 5. april 2005 Del Skrevet 5. april 2005 Har hørt netcoms bedriftpakker skal være bra.. (hadde det der jeg jobbet før).. Men har ikke peil med noe priser eller noe.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå