bjarnecolt Skrevet 5. april 2005 Del Skrevet 5. april 2005 Hei.. Har fått en "demo-pc" fra jobben. Helt ok pc med P4 3,0, 512 mr minne, 80gig S-ATA harddisk+++ Problemet er at den er i et Micro ATX kabinett, som er ekstremt knotete inni. Det utvikler mye varme inni slik at cpu vifte ++ jobber veldig, og det bråker enormt. Vurderer å kjøpe meg et billig ATX midi tower og hive innholdet over der, for å muligens minke støyen. Snakket med en kar på datakjeden og han sa det ikke skulle bli noe problem å hive hovedkortet over i et Midi ATX Tower. Da slipper jeg å kjøpe "low profile" AGP skjermkort hvis jeg ønsker å spekke den litt opp. Kabinettet jeg tenkte på er: http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=300212&cks=PLC Som dere sikkert skjønner så skal jeg ikke legge ut så mye penger da dette ikke er "hoved-pc´en" min. Litt bekymret for strømforsyningen i dette kabinettet da men. Lenke til kommentar
Shibiz Skrevet 5. april 2005 Del Skrevet 5. april 2005 Jeg ville heller kjøpt Cooler Master Centurion (Komplett) Jeg fikk det i går og det er bare diggest.. Lenke til kommentar
bjarnecolt Skrevet 5. april 2005 Forfatter Del Skrevet 5. april 2005 Jeg ville heller kjøpt Cooler Master Centurion (Komplett) Jeg fikk det i går og det er bare diggest.. Pent det der, og enda bedre er at jeg får det for 532,- hos Flexi dersom det er det samme kabinettet. Tror det...bare at dette er sølvfarget. Kan du anbefale en billig, men ok strømforsyning også? Lenke til kommentar
-Tori- Skrevet 5. april 2005 Del Skrevet 5. april 2005 (endret) Grei denne. Edit:denne er billig og stille. Endret 5. april 2005 av tori13 Lenke til kommentar
slez Skrevet 5. april 2005 Del Skrevet 5. april 2005 Qtec er ikke så kjent for kvalitet. Lenke til kommentar
sigen Skrevet 5. april 2005 Del Skrevet 5. april 2005 Hvis du har lyst på en brukt Chieftec 360W PSU, lik den som tori13 linket til, PM meg, så får du den billig. Og en ting til; som nevnt; ikke kjøp Q-tec! Lenke til kommentar
TanglewoodD Skrevet 5. april 2005 Del Skrevet 5. april 2005 Pent, billig, og akkurat passe. Virker den vel ? Lenke til kommentar
sigen Skrevet 5. april 2005 Del Skrevet 5. april 2005 Pent, billig, og akkurat passe. Virker den vel ? Min? Hvis det var min du mente, s ja, den funker helt fint, byttet den ut til fordel for en MIST 500W PSU, hadde lyst på ny PSU, og hadde hørt masse bra om den. (Men så koster den 900,- + frakt og da, så MIST`en burde jo være litt kvalitet) Lenke til kommentar
Shibiz Skrevet 5. april 2005 Del Skrevet 5. april 2005 (endret) Jeg ville heller kjøpt Cooler Master Centurion (Komplett) Jeg fikk det i går og det er bare diggest.. Pent det der, og enda bedre er at jeg får det for 532,- hos Flexi dersom det er det samme kabinettet. Tror det...bare at dette er sølvfarget. Kan du anbefale en billig, men ok strømforsyning også? Hei.. Beklager for seint svar. Men jeg kjøpte dette: NorthQ Strømforsyning Silent 400W (Komplett) Endret 5. april 2005 av Shahab Lenke til kommentar
svirrethasverr Skrevet 5. april 2005 Del Skrevet 5. april 2005 kjøp denne http://www.microplex.no/rubweb/handel.asp den er jo fet og stille og ikke så mye dyrere en den north q 400 vatten bare at bzerken har 500w selv fikk jeg denne i går den er FIN og DIGG http://www.microplex.no/rubweb/handel.asp den er litt dyrere igjenn men: Lenke til kommentar
sigen Skrevet 5. april 2005 Del Skrevet 5. april 2005 Du må fikse linkene dine svirrethasverr, de går til hovedsiden til microplex Lenke til kommentar
svirrethasverr Skrevet 5. april 2005 Del Skrevet 5. april 2005 oops nå ble linkene feil men gå på microplex og se på bzerk pzuene !!!! den nye til mist erjo også RIMELIG FIN da. Lenke til kommentar
Shibiz Skrevet 5. april 2005 Del Skrevet 5. april 2005 oops nå ble linkene feil men gå på microplex og se på bzerk pzuene !!!! den nye til mist erjo også RIMELIG FIN da. bzerk er bare oppskrytt junk syntes jeg! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå