king_pedersen Skrevet 5. april 2005 Del Skrevet 5. april 2005 Hei Driver på med å sette opp en ny PC, men lurer på en del ting. For det første; hvilken DVD brenner skal jeg velge? Vil ha en rask, men samtidig stillegående brenner. (pris har ingen betydning) For det andre; De nye rambrikkene fra Twinmos (http://www.hardware.no/art.php?artikkelid=14455) med BH-5, er de bra? vil de for eksempel slå disse? (http://komplett.no/k/ki.asp?sku=304401) Lenke til kommentar
phax Skrevet 5. april 2005 Del Skrevet 5. april 2005 nec 3520a, sies og være knall dvd brenner. vet ikke om det er den mest stillegående på markedet da, men har ikke hørt noe negativt om den. når det gjelder minne så vet jeg ikke om de vil danke ut de kingston brikkene, men de slår de nok hvertfall i pris. så måler du ytelse pr krone blir de nok best. Lenke til kommentar
king_pedersen Skrevet 5. april 2005 Forfatter Del Skrevet 5. april 2005 okei, hadde 3510 før på min gamle PC og den bråkte noe sinnsykt, ingen som har noen erfaringer? Ja de var jo MYE billigere en Kingston minnet, får håpe det kommer noen tester elns i nærmeste framtid. Lenke til kommentar
Jazzmaster Skrevet 5. april 2005 Del Skrevet 5. april 2005 Vil du ikke vente til Blu ray brenneren kommer. Kommer ikke den senere iår? Lenke til kommentar
king_pedersen Skrevet 6. april 2005 Forfatter Del Skrevet 6. april 2005 det er ikke så nøye med blue ray, vil bare ha en dvd brenner som er rask og stillegående:) Lenke til kommentar
meeg Skrevet 6. april 2005 Del Skrevet 6. april 2005 Mange som skryter av BenQ DW1620. Les om den Tråden for BenQ DW1620. Selv har jeg NEC 3500, og er veldig fornøyd. Lenke til kommentar
FosFat Skrevet 6. april 2005 Del Skrevet 6. april 2005 Vil du ikke vente til Blu ray brenneren kommer.Kommer ikke den senere iår? Hva er spesielt med denne 'Blu Ray' brenneren? Ny teknologi? Lenke til kommentar
Azton Skrevet 6. april 2005 Del Skrevet 6. april 2005 Vil du ikke vente til Blu ray brenneren kommer.Kommer ikke den senere iår? Hva er spesielt med denne 'Blu Ray' brenneren? Ny teknologi? Ja, det er en helt ny type plater. Lenke til kommentar
phax Skrevet 7. april 2005 Del Skrevet 7. april 2005 Vil du ikke vente til Blu ray brenneren kommer.Kommer ikke den senere iår? Hva er spesielt med denne 'Blu Ray' brenneren? Ny teknologi? ny teknologi ja, ny type plater og "ny laser".. får trykka mye mer data innpå ei plate. det positive er at det skal være bakoverkompitabelt så vidt jeg har forstått. blir nok ei stund før blueray er nede i en fornuftig pris så ser ingen grunn til å vente. har selv nylig skaffet meg en nec3520a nå, den bråker ganske mye når den spinner opp for fullt, men på lavere hastighet, dvd titting f.eks så er den stille. (naturlig nok) tror nok ikke dette er den stilleste spiller'n på markedet nei. men en god dvd brenner er det absolutt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå