Goliath Skrevet 5. april 2005 Del Skrevet 5. april 2005 (endret) Jeg spiller for tiden Twisted Metal: Head On. Min vurdering: Gameplay - 9 Graphics - 9 Sound - 6 Value - 8 Endret 5. april 2005 av ohh-noo Lenke til kommentar
Retroboy Skrevet 5. april 2005 Del Skrevet 5. april 2005 Jeg spiller for tiden Need for Speed Underground Rivals (JP). Min vurdering: Gameplay - 9 Graphics - 8 Sound - 9 Value - 8 Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 5. april 2005 Del Skrevet 5. april 2005 (endret) Untold Legends. sålangt vil jeg gi det 9\10. eneste jeg synes er litt dårlig er musikken, som høres ut som en midi ringetone. er nok pga at de ble pressa til å bli ferdig til US launch. Endret 5. april 2005 av 2mass Lenke til kommentar
Stor Oddnoga Skrevet 5. april 2005 Del Skrevet 5. april 2005 Spiller Ridge Racers (JP): Min vurdering: Gameplay - 9 Graphics - 8 Sound - 8 Value - 9 Lenke til kommentar
Algron Skrevet 5. april 2005 Del Skrevet 5. april 2005 Spiller Tony Hawk's Underground 2 Remix (US) Min vurdering: Gameplay - 9 Graphics - 10 Sound - 8 Value - 9 Lenke til kommentar
Goliath Skrevet 5. april 2005 Forfatter Del Skrevet 5. april 2005 Sony PSP har åpnet sterkt med PSP's spill og kvalitet.. Lenke til kommentar
Retroboy Skrevet 5. april 2005 Del Skrevet 5. april 2005 Untold Legends. Jeg spiller nå (på jobben ikke sidet til noen) Ridge Racer (JP). Min vurdering: Gameplay - 9 Graphics - 9 Sound - 8 Value - 8 Får Untold Legends i løpet av uken, og nevnte jeg at jeg gleder meg!! Retro... Lenke til kommentar
Bromlexl Skrevet 5. april 2005 Del Skrevet 5. april 2005 Spiller for tiden Ridge Racer. Det svarer så absolutt til forventingene. Det er som de beste elementene fra alle de tidligere spillene mixet sammen til et kjempespill. Realisme er slik som ikke betyr noe. Når du kan være vendt den ene veien og sladde den andre. DA er alt godt. Dette er et spill som tar vare på esensen i Arcade sjangeren. Ingen bildeler eller oppgraderinger. Du kan velge en bil og en bane å "go nuts." eller du kan ta en world tour som da gjør at du kjører i små ligaer og vinner biler i klasser. Slik får du større utvalg av biler og baner i singel race og time attack delen. Som arcade spill er dette absolutt å anbefale. En værdig lanseringstittle slik Ridge Racer alltid har vert. Eneste som jeg savnet var kariære modusen fra Rage Racer. Vurdering. Grafikk: 9------Viser hvorfor en velger PSP fremfor andre lignende konsoller Lyd:8-----------Bra soundtrack for de som liker dance beats i stereoen. Bra kjørelyder Gameplay:10--FUN!!FUN!!!FUN!!!! Lengde: 9------Med en kamerat og timeattack så varer det lenge. Mulighet for WLAN TOT: 9 Lenke til kommentar
Stor Oddnoga Skrevet 6. april 2005 Del Skrevet 6. april 2005 Fikk World Tour Soccer i går. I forhold til Pro Evolution Soccer er det tamt, men er et helt greit spill. Min vurdering: Gameplay - 6 Graphics - 5 Sound - 7 Value - 7 Overall: 6.5 Lenke til kommentar
Thorz Skrevet 26. april 2005 Del Skrevet 26. april 2005 Venter på FIFA tror at den skal være bedre en det football spillet som man finner nå (husker ikke navn) Lenke til kommentar
Tornardo Skrevet 27. april 2005 Del Skrevet 27. april 2005 Mercury spiller jeg nå. Er veldig fornøyd med titlen. Veldig morsomt Lenke til kommentar
Goliath Skrevet 27. april 2005 Forfatter Del Skrevet 27. april 2005 Har igjen ÈN bil før jeg har rundet Twisted Metal: Head On 100% .. Har to spill jeg enda ikke har åpnet, Wipeout og THUG2: Remix. Neste blir nok Wipeout Lenke til kommentar
Inja Skrevet 27. april 2005 Del Skrevet 27. april 2005 Metal Gear Ac!d akkurat nå Gameplay - 8 Graphics - 8 Sound - 7 Value - 8 Overall: 8,0 Lenke til kommentar
Agres Skrevet 27. april 2005 Del Skrevet 27. april 2005 Metal Gear Ac!d: Gameplay - 7 Graphichs - 7 Sound - 7 Value - 7 Overall: 7 Bra spill, men kan fortsatt ikke måle seg med de foregående Metal Gear spillene. Liker det nye systemet, men det går litt for tregt til å få bedre karakter enn 7. Fiendenes tur varer for lenge, selv om du kan spole for å få det til å gå raskere. Grafikken får "bare" 7 fordi figurene blir altfor statiske i cutsequencene. God underholdning though! Lenke til kommentar
Artistic.Hipster Skrevet 27. april 2005 Del Skrevet 27. april 2005 Mercury: Gameplay - 9 Graphichs - 9 Sound - 8 Value - 9 Overall: 9 Kjempespill, et av de mest avhengighetsdannende spillene jeg har spillt i hele mitt liv. Dette er tetris for den nye generasjon Lenke til kommentar
Artistic.Hipster Skrevet 27. april 2005 Del Skrevet 27. april 2005 (endret) Fandens dobblas post Endret 27. april 2005 av Gandalf the Grey Lenke til kommentar
Goliath Skrevet 27. april 2005 Forfatter Del Skrevet 27. april 2005 Mercury: Gameplay - 9 Graphichs - 9 Sound - 8 Value - 9 Overall: 9 Kjempespill, et av de mest avhengighetsdannende spillene jeg har spillt i hele mitt liv. Dette er tetris for den nye generasjon hvordan er Mercury kontra Lumines (sp?) ...? Lenke til kommentar
Stor Oddnoga Skrevet 27. april 2005 Del Skrevet 27. april 2005 Fikk Wipeout i går samt at jeg ikke har spilt Lumines (veldig) mye i det siste. Wipeout Pure: Gameplay - 8 Graphics - 9 Sound - 8 Value - 8 Overall: 8.2 Lumines: Gameplay - 9 Graphics - 7 Sound - 7 Value - 10 Overall: 9.5 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå