Gå til innhold

PSP: Hvilket spill spiller du nå?

Goliath

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Untold Legends.

Jeg spiller nå (på jobben ikke sidet til noen) Ridge Racer (JP).

Min vurdering:

Gameplay - 9

Graphics - 9

Sound - 8

Value - 8

Får Untold Legends i løpet av uken, og nevnte jeg at jeg gleder meg!! :dribble:

Retro...

Lenke til kommentar

Spiller for tiden Ridge Racer.

Det svarer så absolutt til forventingene. Det er som de beste elementene fra alle de tidligere spillene mixet sammen til et kjempespill. Realisme er slik som ikke betyr noe. Når du kan være vendt den ene veien og sladde den andre. DA er alt godt. Dette er et spill som tar vare på esensen i Arcade sjangeren. Ingen bildeler eller oppgraderinger. Du kan velge en bil og en bane å "go nuts." eller du kan ta en world tour som da gjør at du kjører i små ligaer og vinner biler i klasser. Slik får du større utvalg av biler og baner i singel race og time attack delen.

Som arcade spill er dette absolutt å anbefale. En værdig lanseringstittle slik Ridge Racer alltid har vert. Eneste som jeg savnet var kariære modusen fra Rage Racer.

Vurdering.

Grafikk: 9------Viser hvorfor en velger PSP fremfor andre lignende konsoller

Lyd:8-----------Bra soundtrack for de som liker dance beats i stereoen. Bra kjørelyder

Gameplay:10--FUN!!FUN!!!FUN!!!!

Lengde: 9------Med en kamerat og timeattack så varer det lenge. Mulighet for WLAN

TOT: 9

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Metal Gear Ac!d:

Gameplay - 7

Graphichs - 7

Sound - 7

Value - 7

Overall: 7

Bra spill, men kan fortsatt ikke måle seg med de foregående Metal Gear spillene. Liker det nye systemet, men det går litt for tregt til å få bedre karakter enn 7. Fiendenes tur varer for lenge, selv om du kan spole for å få det til å gå raskere. Grafikken får "bare" 7 fordi figurene blir altfor statiske i cutsequencene. God underholdning though!

Lenke til kommentar
Mercury:

Gameplay - 9

Graphichs - 9

Sound - 8

Value - 9

Overall: 9

Kjempespill, et av de mest avhengighetsdannende spillene jeg har spillt i hele mitt liv. Dette er tetris for den nye generasjon :thumbup:

hvordan er Mercury kontra Lumines (sp?) ...?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...