Akira Kurosawa Skrevet 5. april 2005 Del Skrevet 5. april 2005 Jeg prøvde å legge ut dette bildet for en stund siden men gjorde noe feil med linken til bildet og fikk ikke fikset det da en Admin stengte den. Prøver en gang til Lenke til kommentar
kverna Skrevet 5. april 2005 Del Skrevet 5. april 2005 kan ikke akkurat si at maten smakte noe bedre ved å se på dette bildet.. Lenke til kommentar
HrSteen Skrevet 5. april 2005 Del Skrevet 5. april 2005 Lurer litt på hva slags kritikk du egentlig er ute etter Lenke til kommentar
Akira Kurosawa Skrevet 5. april 2005 Forfatter Del Skrevet 5. april 2005 helt seriøs kritikk Lenke til kommentar
Teltplugg Skrevet 5. april 2005 Del Skrevet 5. april 2005 Jeg er uenig de som bare vil fotografere det vakre her i verden. Man trenger variasjon og av og til noe ekkelt. Dette bildet er egentlig sikkelig ille. Lurer på om du har vist bildet til pappaen din før du la du ut. Han ser jo crazy ut. Etter å ha sett dette bildet er jeg blitt bare enda mer sikker i at jeg aldri skal begynne å røyke. Ellers er bildet ganske lyst, noe jeg liker fordi det hindrer at bildet blir for skummelt. Nydelig... eller skal jeg si forferdelig uttrykk i øynene. Og nesehåra ble prikken over i'en. Mulig dørene i bakgrunnen skulle vært bytta ut med noe annet, er ikke helt sikker. Gjevnt over, veldig bra! Lenke til kommentar
prolixin Skrevet 5. april 2005 Del Skrevet 5. april 2005 Lyst ? Bildet har utbrente partier. Lenke til kommentar
tomviktor Skrevet 5. april 2005 Del Skrevet 5. april 2005 Lyst ? Bildet har utbrente partier. Enig.. Bildet er overeksponert. Dårlig utsnitt... Lenke til kommentar
Ciryaher Skrevet 5. april 2005 Del Skrevet 5. april 2005 Bildet er ikke i balanse. (høyre/venstre) Lenke til kommentar
Akira Kurosawa Skrevet 5. april 2005 Forfatter Del Skrevet 5. april 2005 skal gjøre det mørkere når jeg kommer hjem eller kan noen av dere gjøre det Lenke til kommentar
prolixin Skrevet 5. april 2005 Del Skrevet 5. april 2005 skal gjøre det mørkere når jeg kommer hjemeller kan noen av dere gjøre det Er bildet overeksponert er informasjonen i de utbrente partiene borte, da hjelper det ikke gjøre bilde mørkere, informasjonen vil fortsatt være borte. Lenke til kommentar
awesnes Skrevet 5. april 2005 Del Skrevet 5. april 2005 * Alt for lyst * utbrente partier * Dårlig utsnitt, burde hatt med hele skjegget og litt mer over * Rotete bakgrunn Sikkert artig å sende bildet til venner og familie, men for meg blir det ikke mer enn det.. Sorry, men falt ikke helt smak hos meg. AW Lenke til kommentar
Sneakerholic Skrevet 5. april 2005 Del Skrevet 5. april 2005 Synes bildet var ganske kult jeg Mad props til far ettersom han fremdeles snuser. Teltplugg: Hva har snusing med røyking å gjøre? Lenke til kommentar
_Adler_ Skrevet 6. april 2005 Del Skrevet 6. april 2005 Et forferdelig dårlig bilde, jeg likte det ikke! Kvalmt og dårlig. Som sagt det fotomessige er ikke godkjent. + for at du kom på en forsåvidt spesiell ide, men du får ikke flere +er av meg. Lenke til kommentar
F828 Skrevet 6. april 2005 Del Skrevet 6. april 2005 Dette er ikke min smak - for å si det sånn. Gøy for familien dette bildet, uinteressant for almuen vil jeg tro. Er veldig glad jeg sluttet med snus og sigaretter F828 Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 6. april 2005 Del Skrevet 6. april 2005 Alt for mye lys, alt for mye NESEHÅR. Kjøp han en nesehårtrimmer på Elkjøp. Lenke til kommentar
jonnyloe Skrevet 6. april 2005 Del Skrevet 6. april 2005 + for temaet. En skikkelig vekker! + for å ha festet en vill skapning på "film" - for resten Hva synes du selv om utsnittet og overeksponeringen? Lenke til kommentar
_Adler_ Skrevet 7. april 2005 Del Skrevet 7. april 2005 (endret) Er veldig glad jeg sluttet med snus og sigaretter Snus virker veldig grisete og kvalmt for å si det mildt Endret 7. april 2005 av _Adler_ Lenke til kommentar
Muffinman Skrevet 7. april 2005 Del Skrevet 7. april 2005 Hva har snusing med røyking å gjøre? Min erfaring er ihvertfall at når de som røyker oppdager at de faktisk står i fare for å bli alvorlig syke av det gjør de et forsøk eller to på å slutte. Når det ikke blir vellykket er det generalen neste. Fikk kaffen ut fra vrangstrupen igjen etterhvert også....fikk litt sjokk når dette bildet plutselig åpenbarte seg.... Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 7. april 2005 Del Skrevet 7. april 2005 Jeg sier bare: Nesehårtrimmer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå