Fjøslukt Skrevet 5. april 2005 Del Skrevet 5. april 2005 Hei.. Har nettopp fått et merkelig problem med min PC. Når jeg startet den og kommer til det XP vinduet der en skal klikke på brukernavnet for å logge seg på (har kun 1 bruker) så får jeg meldingen "Laster personlige instillinger..." men rett etterpå kommer meldingen "Lagrer innstillinger.." og den detter tilbake til utgangspunktet der jeg kan velge brukere. Har prøvd å starte i sikkerhetsmodus, og da kan jeg i tillegg til vanlig bruker velge å logge meg på som administrator, men det passordet har ikke jeg. Men hva er feilen med at den detter ut igjen, og ikke for loadet windows skikkelig? Vil heltst ikke formatere, da jeg har mye rart på PC'en jeg vil beholde, og vil beholde innstillinger også.. Lenke til kommentar
TCi Skrevet 5. april 2005 Del Skrevet 5. april 2005 Har visst noe med spyware på maskinen. Les gjennom disse forumpostene: http://www.duxcw.com/yabbse/index.php?boar...d=7407;start=15 Håper de hjelper... Lenke til kommentar
Fjøslukt Skrevet 5. april 2005 Forfatter Del Skrevet 5. april 2005 Takker, for håpe det hjelper... Begynner å bli så lei SpyWare nå..! Men det er vel flere som er;) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå