Wiesen Skrevet 5. april 2005 Del Skrevet 5. april 2005 Eg trenger en skjerm til å koble opp mot min PowerBook 12" som eg skal bruke til studiobruk (Logic pro 7) Størrelsen har en del å si, vurderer for det meste 19" eller 20". Jeg spiller omtrent aldri, og har forstått det slik at eg derfor ikke trenger se så mye på responstiden. Eg ser av og til på film, det skal være sagt, men for det meste vil skjermen bli brukt til musikkproduksjoner. Derfor ønsker eg størst mulig skjerm for minst mulig penge. Gode farger og kontraster er også viktig, da eg også kommer til å bruke den litt til bilder. Tenker i utgangspunktet på noe i prisklassen 3-4500 Takker for objektive svar:) Lenke til kommentar
jogamaster Skrevet 5. april 2005 Del Skrevet 5. april 2005 Et lite tips, Dell har tilbud på skjermer akkurat nå og selger 20'' med 1600x1200 oppløsning til ca 4500. 19''-ere har jo bare 1280x1024 oppløsning så i man får ikke så mye på skjermen om gangen. Lenke til kommentar
Wiesen Skrevet 5. april 2005 Forfatter Del Skrevet 5. april 2005 Hvor gode er Dell skjermene da? Farge, kontrast osv? Tester? Oppløsningen på min PoweBook 12" er jo bare 1024x768 likevel, vil det da ha noen hensikt å kjøpe en skjerm med 1600x1200 i stedet for 1280x854? Noen så vet hvor lenge denne kampanjen varer? Lenke til kommentar
Schnickaschnicka Skrevet 5. april 2005 Del Skrevet 5. april 2005 har skjermen selv. Den er bra, tilbudet varer noen uker. farge og kontrast er supert Lenke til kommentar
jogamaster Skrevet 5. april 2005 Del Skrevet 5. april 2005 Så lenge skjermutgangen på din Powerbook takler 1600x1200 så er det ikke noe problem å kjøre den oppløsningen. Når man har to skjermer (latopskjerm +ekstern) så utvider man skrivebordet slik at noen programm kan ligge i en skjerm andre i en annen så man kan ha forskjellig oppløsning i begge skjermene (også mulig å kopiere å ha samme bilde i begge med det er ikke så bra i dette tilfellet), dette gjelder både for MAC og PC. Lenke til kommentar
Wiesen Skrevet 5. april 2005 Forfatter Del Skrevet 5. april 2005 har skjermen selv. Den er bra, tilbudet varer noen uker. farge og kontrast er supert Er det 19" eller 20" du har? Ser at man kan få 20" som widescreen også, er det verdt prisforskjellen? Lenke til kommentar
Wiesen Skrevet 5. april 2005 Forfatter Del Skrevet 5. april 2005 Så lenge skjermutgangen på din Powerbook takler 1600x1200 så er det ikke noe problem å kjøre den oppløsningen Gjør den det da? Lette og lette på apple.no, men fant ingenting. Har den forrige pb g4 modellen (1,33Mhz) Lenke til kommentar
Schnickaschnicka Skrevet 5. april 2005 Del Skrevet 5. april 2005 er 20 " dell 2001fp jeg har. DEN ER SUPER Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå