int20h Skrevet 5. april 2005 Del Skrevet 5. april 2005 Itanium-monster fra Fujitsu Fujitsu planlegger å annonsere en ny Itanium-server med plass til hele 64 prosessorer. Spørsmålet er om selskapet klarer å selge et tilstrekkelig høyt antall av disse boksene. Les artikkelen her Lenke til kommentar
snorreh Skrevet 5. april 2005 Del Skrevet 5. april 2005 Tørr jeg spørre om prisen ? Den er nok hemmelig, men jeg tipper nok at den blir solgt til tilnærmet gibort-pris som de fleste Itanium-løsninger i denne klassen. De pengene Fujitsu tjener på dette kommer i form av konsulent-tjenester eller direkte overføringer fra Intel. Lenke til kommentar
ColaBoy Skrevet 5. april 2005 Del Skrevet 5. april 2005 Lurer på hva den rasjonelt kan brukes til, vi (ErgoGroup) fikk den forrige modellen (32 cpu) til låns og fant ikke noe spesielt vi kunne bruke den til. Ingen kunder hadde behov for denne type server og vi har en del større kunder her på bruket. Men den var gøy å leke med.. Lenke til kommentar
Guffen Duck Skrevet 5. april 2005 Del Skrevet 5. april 2005 Matte kluster for Universitetene er vell bortimot det eneste i Norge. Kan tenkes at Forsvaret og Metrologisk Institutt kunne brukt noe slikt. Lenke til kommentar
Stonescream Skrevet 5. april 2005 Del Skrevet 5. april 2005 Matte kluster for Universitetene er vell bortimot det eneste i Norge. Kan tenkes at Forsvaret og Metrologisk Institutt kunne brukt noe slikt. De kan vel heller leie seg litt plass på den blue saken til IBM når den er ferdig? Lenke til kommentar
TanglewoodD Skrevet 5. april 2005 Del Skrevet 5. april 2005 Syns alle de storene data firmaene satser på store maskin til å selge ut jeg ... Ikke stort at dem å prøver seg. Lite intresant Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå