Christian86 Skrevet 8. april 2005 Forfatter Del Skrevet 8. april 2005 liten oppdatering; Ny nokia 9500, men følgende har skjedd hittils: - hvit skjerm - dårlig respons fra enkelte taster - genrell treghet i telefon delen. Lyder osv som henger nokså mye etter resten av telefonen - batterimåler lever sitt eget liv noki sitt svar: nei vi kan ikke hjelpe deg Lenke til kommentar
Crazysteps Skrevet 8. april 2005 Del Skrevet 8. april 2005 liten oppdatering; Ny nokia 9500, men følgende har skjedd hittils: - hvit skjerm - dårlig respons fra enkelte taster - genrell treghet i telefon delen. Lyder osv som henger nokså mye etter resten av telefonen - batterimåler lever sitt eget liv noki sitt svar: nei vi kan ikke hjelpe deg Da må du nok ta veien om forbrukerrådet ja, om ikke selger vil la deg heve kjøpet. Be forbrukerrådet gi dem en kort svarfrist så du får litt fortgang i saken. Lenke til kommentar
Christian86 Skrevet 8. april 2005 Forfatter Del Skrevet 8. april 2005 tror han på nokia bare svarte det for å bli kvitt meg. Han har jeg nemlig kranglet litt med angående software feil som avhjelp. Helt konkret sa han vel: henvend deg til forhandler og be dem ringe, eller send den inn igjen har sendt beskjed til forhandler, slik at de får varslet norden sjefen. Lenke til kommentar
Crazysteps Skrevet 8. april 2005 Del Skrevet 8. april 2005 tror han på nokia bare svarte det for å bli kvitt meg. Han har jeg nemlig kranglet litt med angående software feil som avhjelp. Helt konkret sa han vel: henvend deg til forhandler og be dem ringe, eller send den inn igjen har sendt beskjed til forhandler, slik at de får varslet norden sjefen. Ja, er vel forhandler de helst ser kontakte dem. Dessuten er det jo forhandler du må reklamere til, eventuelt Nokias hovedkontor i Finland. NCC eller Nokia Norge har ikke noe ansvar. Jeg vil råde deg til å kontakte forhandler, si at du krever at du får hevet kjøpet og at du kontakter forbrukerrådet om de ikke innvilger deg dette. Lenke til kommentar
Christian86 Skrevet 8. april 2005 Forfatter Del Skrevet 8. april 2005 misvisende navn da egentlig. alltid forbundet costumer med kunde. jaja. Ser ut til at butikken er på min side, for ellers hadde de ikke begynt å klage til service sjefen. Tror dette var det ekstra påskuddet de trengte også. Går da ikke an at kunden skal få swap unit som ikke er bedre enn den han opprinnelig hadde Lenke til kommentar
Crazysteps Skrevet 8. april 2005 Del Skrevet 8. april 2005 misvisende navn da egentlig. alltid forbundet costumer med kunde. jaja. Ser ut til at butikken er på min side, for ellers hadde de ikke begynt å klage til service sjefen. Tror dette var det ekstra påskuddet de trengte også. Går da ikke an at kunden skal få swap unit som ikke er bedre enn den han opprinnelig hadde Blir kun å regne som nok et mislykket forsøk på å utbedre mangelen. Hade holdt meg helt unna denne modellen var jeg deg, så slipper du styret med Nokia også. Er WLAN viktig har du jo Qtek 9090 f.eks. Får håpe butikken lar deg heve kjøpet. Hadde ikke firt på krava der jeg altså. Lenke til kommentar
Christian86 Skrevet 8. april 2005 Forfatter Del Skrevet 8. april 2005 misvisende navn da egentlig. alltid forbundet costumer med kunde. jaja. Ser ut til at butikken er på min side, for ellers hadde de ikke begynt å klage til service sjefen. Tror dette var det ekstra påskuddet de trengte også. Går da ikke an at kunden skal få swap unit som ikke er bedre enn den han opprinnelig hadde Blir kun å regne som nok et mislykket forsøk på å utbedre mangelen. Hade holdt meg helt unna denne modellen var jeg deg, så slipper du styret med Nokia også. Er WLAN viktig har du jo Qtek 9090 f.eks. Får håpe butikken lar deg heve kjøpet. Hadde ikke firt på krava der jeg altså. hatt qtek 9090 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå