trust_any1 Skrevet 3. juli 2002 Del Skrevet 3. juli 2002 GTA 3 nekter å kjøre i Windows XP, virker som om programmet ikke klarer å kjøre... Gir bare opp før det starter... Maskina er up-to-date, så jeg orker ikke si spesifikasjonene... :smile: Noen som har vært borti noe lignende... Har kjørt på en annen maskin... Skjermkortet er Gainward G4-MX440... Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 3. juli 2002 Del Skrevet 3. juli 2002 Var det XP på den andre maskinen du prøvde det på? Det kan være her problemet ligger. Sjekk hjemmesiden til produsenten av spillet og se om de har en patch som løser problemet. Lenke til kommentar
ManOwaR Skrevet 3. juli 2002 Del Skrevet 3. juli 2002 Hvis du leser readme fila så står det at du trenger en oppdatering av en dll fil for at spillet skal fungere i XP. Er en link der oxo, men den tror jeg ikke funker...søk på siden til microsoft. Hadde problemer selv, så ikke menyene og slikt, men etter patchen ble det bra. Mulig du har ett annet problem her? Lenke til kommentar
Cyrus Skrevet 4. juli 2002 Del Skrevet 4. juli 2002 Det kom også en patch for ca 1-2 ukersiden, som skal fikse noen små bugs. Det er versjon 1.1 Lenke til kommentar
Nedward Skrevet 4. juli 2002 Del Skrevet 4. juli 2002 Quote: Den 2002-07-03 16:31, trust_any1 skrev:GTA 3 nekter å kjøre i Windows XP, virker som om programmet ikke klarer å kjøre... Gir bare opp før det starter...Maskina er up-to-date, så jeg orker ikke si spesifikasjonene... :smile:Noen som har vært borti noe lignende...Har kjørt på en annen maskin...Skjermkortet er Gainward G4-MX440... Hvis du har lastet ned GTA3 så er det ikke så rart... Jeg hadde lastet ned GTA3 for en stund siden på et LAN, det nekta å virke... Da jeg gikk inn på spillet så kom det en gul boks på en slags meny... Er det feilen din? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå