WhiteFire Skrevet 5. april 2005 Del Skrevet 5. april 2005 Hei! Har en Dell PC som havnet i vann ved en oversvømmelse. Etter å ha sendt den inn til reperasjon som førte til utbytte av hovedkort, virket den tilsynelatende greit. Nå i senere tid har den fått litt problemer. Første gang PC'n skrus på iløpet av dagen starter den helt fint og fungerer til den skrus av. Hvis man da innen de 3 neste timene (er ikke 100% sikker på dette tidsrommet) prøver å skru den på lyser cdrom og hdled, men ingenting skjer. Etter noen timers venting starter den fint igjen. Noen som har vært borti noe lignende? Henning Lenke til kommentar
Apoc_ Skrevet 5. april 2005 Del Skrevet 5. april 2005 Det der hørtes snodig ut. Eneste jeg kan tenke meg er at harddisken neppe har hatt godt av en oversvømmelse. Lenke til kommentar
Deviator Skrevet 5. april 2005 Del Skrevet 5. april 2005 Hei Gjelder dette en laptop?' For meg så virker det som om det er et problem angående dvalemodus Lenke til kommentar
WhiteFire Skrevet 5. april 2005 Forfatter Del Skrevet 5. april 2005 Har faktisk tenkt på det med dvalemodus uten å komme på noe lurt Det er en stasjonær PC. Lenke til kommentar
MagE Skrevet 5. april 2005 Del Skrevet 5. april 2005 kan kansje hende at det fortsatt er litt foktighet på noen deler, kansje det ? Lenke til kommentar
WhiteFire Skrevet 5. april 2005 Forfatter Del Skrevet 5. april 2005 Har stått i nesten 3mnd så den bør være tørr etterhvert. Typisk at jeg alltid skal få sånne rare feil :-/ Lenke til kommentar
MagE Skrevet 5. april 2005 Del Skrevet 5. april 2005 prøv og snakk med dell om garantien fremdeles gjelder Lenke til kommentar
WhiteFire Skrevet 13. april 2005 Forfatter Del Skrevet 13. april 2005 Garantien forsvant nok temmelig sikkert når deler av hovedkortet stod i vann. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå