Gå til innhold

verdens lengste penis og høyeste prommile?

chokke

Anbefalte innlegg

kissa: hehe

Mener å ha hørt at våre naboer i øst(russerene) har et gen som gjør at de kan konsumere støre mengder alkohol av oss. VAr ikke noe vitenskapelig.

Men uansett er sykt hvordan de drikker. Til lunsj feks et kjøkekn glass med vodka drikkes nesten rett ned.. De er syke på det der

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
En kasse (12 * 0,33 l) vil gi en promille på ca. 2,5. Etter 6 timer vil dette være redusert til ca. 1,5, så det er nok rundt der du vil ligge. (reint teoretisk)

Slå meg hvis jeg tar feil, men er ikke det 24 øl i 1 kasse?

Som regel er det det ja. men finnes med 30 og.. Men ja en kasse er 24 øl..

Jeg tror ikke man kan regne alkohol opptak lineært... Er jo uansett overslag...

Lenke til kommentar

En jeg kjenner godt,drakk nesten to helflasker vodka(6-7 timer),før han reiste ut på by'n.

Ifølge promillekalkulatoren hadde han da over 5 i promille når han dro ut,enda så brukte han 7-800,- på by'n.Det værste var vel,at det var han som "følte" seg mest edru av gjengen.Han er selvfølgelig en 100+ person.

Endret av egmur
Lenke til kommentar
En jeg kjenner godt,drakk nesten to helflasker vodka(6-7 timer),før han reiste ut på by'n.

Ifølge promillekalkulatoren hadde han da over 5 i promille når han dro ut,enda så brukte han 7-800,- på by'n.Det værste var vel,at det var han som "følte" seg mest edru av gjengen.Han er selvfølgelig en 100+ person.

Må være en liten røverhistorie...

Lenke til kommentar

hehe javel, dette er sannelig off-topic.

Med den lengste penisen, jeg står vel ikke tilfeldig på lista med den største da eller ?

Drikker ikke, vil heller ikke begynne. Smaken er ikke god, og har ikke lyst, så da blir det ikke. Med litt gruppe press, så tror jeg det går da..

Nesten alle dame, og fylle historier en hører, så er det alltid en som liker og overdrive, gjør jeg og det, hvis en kamerat gjeng står ute og snakker, såklart jeg legger på litt, for å live opp stemninga litt.

Lenke til kommentar

og der fant jeg feilen med mattestykket mitt. hadde delt på 100, i stedet for 1000. ut ifra matten min, nå korrigert, vil volumet av hele penis være 0,68 liter. grovt sett. godt over halvparten av det vil være blod. så det blir vel omtrent like gale som en tur til blodbanken, det. de tapper en halvliter der. får bare håpe eieren ikke får stå mens han er der. misting av 1 liter av sirkulasjonsblod burde få hvem som helst til å sovne.

Lenke til kommentar

Folk reagerer ganske forskjellig på alkohol, en venn av meg har drukket like ofte som meg siden vi var komfermert, snart 4 år siden, å han tåler veldig lite før han enten blir dårlig eller veldig full, å det er ikke fjortiss fyll, for det har alltid vært sånn. så jeg tror det kan ha ganske mye fra person til person å gjøre også. jeg å kompisen er ca like tunge, rundt 80 kg. En som fattern jobber med ligger vel på 120 kg, å han pleier som regel å ha med seg en kasse med tuborg på hver fest. han drikker som regel 10-12 pils før han i heletatt går å renner av litt igjen, han har ikke noe problem med en kasse. Men det skal sies att lydvolumet å tullpraten har steget ganske mye innen de 10 siste går ned :p

sto det ikke om en i avisa som hadde kappdrokki med en russer for et halvår siden eller noe i vg? han hadde varma opp med 2 kasser øl og et par helflasker 2 dager før de begynnte med drikkeleken, hvor de hadde fått ned ca en liter sprit hver før normannen havna på pumping med 6,7 i promille eller lignende, mens russern lå på 4,5 og klarte seg ganske fint til å ha så mye i promille. Var jo også 2 russere som hadde et ekstra sett av nyrer eller noe sånn, så de tålte enorme mengder alkohol.

Lenke til kommentar

Må være en liten røverhistorie...

Det er ikke det,men det at han hadde 5 i promille behøver ikke stemme.Resten er ikke tull.Vi snakker om en seriøs helgedranker her! :)

Lenke til kommentar
ang. penis: hørt at John Holmes hadde den største kuken..on the record..

men kan tippe at det finnes en afrikaner ett eller annet sted i Afrika med DEN hestkuken..of the record..

Tror ikke damer er så glade i slike sværinger.... :!: Det blir nå som å føde... ;)

Lenke til kommentar
og der fant jeg feilen med mattestykket mitt. hadde delt på 100, i stedet for 1000. ut ifra matten min, nå korrigert, vil volumet av hele penis være 0,68 liter. grovt sett. godt over halvparten av det vil være blod. så det blir vel omtrent like gale som en tur til blodbanken, det. de tapper en halvliter der. får bare håpe eieren ikke får stå mens han er der. misting av 1 liter av sirkulasjonsblod burde få hvem som helst til å sovne.

tenk den gylne halvmeter reiser seg :!:

Lenke til kommentar
verdens største penis er, såfremt jeg kan se, 13,5" x 6,25", som blir 34,29cm lang, med 15,875cm i omkrets.. .... bli 3,44 liter med blod

15,875 i omkrets, ikke diameter, blir mye mindre da, bare å se på en vanlig 0,5l flaske så skjønner du at 3,5l er feil.

ja.. helt feil. Dessuten er jo ikke hele pikken fylt med blod, det er jo en del fett,kjøtt og andre ting der også.

en 0,5 L flaske blir vel kanskje mer riktig ja. Men det er fortsatt for mye det også..

0,3 - 0,4 L mer blod i pikken når den er erigert kanskje. Og det er nok til å bli svimmel i topplokket det. Absolutt

Har du 3,5 L blod i pikken er du DØ !! 1 L blodmangel er jo direkte farlig..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...