chokke Skrevet 5. april 2005 Forfatter Del Skrevet 5. april 2005 puh Men 0,5 liter kun i k*k er mye da Men det er fysisk umulig å drikke 2 liter 96% på 4 dager for en person på 15-16-17? Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 5. april 2005 Del Skrevet 5. april 2005 Bør det ikke være. Har kompiser som har drukket 0,5 liter på en dag før, så å drikke 0,5 liter, fire dager i strekk bør gå greit an. Lenke til kommentar
chokke Skrevet 5. april 2005 Forfatter Del Skrevet 5. april 2005 nekter å tro det. 0,5 liter ren alkohol (nesten da!!) som skal ned på en dag, man blir vel ganske sørpe da, så dagen etter med hodepine osv, så skal enda en halvliter ren alkohol ned, så en dag til og enda en? Nekter! Lenke til kommentar
Jihadinmymind Skrevet 5. april 2005 Del Skrevet 5. april 2005 Bør det ikke være. Har kompiser som har drukket 0,5 liter på en dag før, så å drikke 0,5 liter, fire dager i strekk bør gå greit an. Nesten all 96% som blir solt i norge idag er faktisk ikke mer enn 60-70%... Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 5. april 2005 Del Skrevet 5. april 2005 (endret) kan jeg få et svar?Diskuterte det idag. En annen ting. Det er umulig for en 15 åring på 185 ca. å drikke 2 kasser øl (16 liter) på 13 timer?! Var å målte den,men du vil alikevel ikke tro det :!: Nesten all 96% som blir solt i norge idag er faktisk ikke mer enn 60-70%... Kjøp deg 2 flasker 60% og bland dem sammen , så har du 120% :!: :!: Endret 5. april 2005 av Snekker`n Lenke til kommentar
Polarbastard Skrevet 5. april 2005 Del Skrevet 5. april 2005 nekter å tro det.0,5 liter ren alkohol (nesten da!!) som skal ned på en dag, man blir vel ganske sørpe da, så dagen etter med hodepine osv, så skal enda en halvliter ren alkohol ned, så en dag til og enda en? Nekter! Da har du ikke vært på en skikkelig fest som varer noen dager... Men fra spøk til alvor... det går å drikke så mye, hvis man drikker jevnt og ikke begynner å bøtte nedpå. Har nok i min grønne ungdom fått i meg slike mengder alkoholenheter, men det er ikke å anbefale! Drakk foresten en gang ei helflaske Smirnof på under en halvtime.... skulle sikkert vært pumpa, men det gikk bra! Var vel en 17-18år da. Uansett ble det en døv fest for meg... For min del har jeg blitt velsignet med at jeg aldri blir fyllesyk, uansett hvor mye jeg drikker. Etter tenårene (begynner å bli snart et tiår siden ) har jeg roet meg kraftig ned, så nå blir det ei pils eller to i helgene, eller et glass vin. Har kommet over det stadie at drikking=rølpefyll. Og 96% er ikke å spøke med. Hvis kroppen ikke er vant til store alkoholinntak kan et glass 96% på styrten være nok til å stoppe et hjerte! Så det er ikke akkurat noe å eksprimentere med! Lenke til kommentar
Even. Skrevet 5. april 2005 Del Skrevet 5. april 2005 Man skal ha ganske nøyaktig utstyr for å brenne så rent som 96%. Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 5. april 2005 Del Skrevet 5. april 2005 Det er gjort forsøk hvor man har helt Munkholm over på pilsflasker, og de som har drukket munkholmen blir like fulle, om ikke fullere, enn de som bare drakk pils... ...Og for noen holder det med vann.. Lenke til kommentar
Even. Skrevet 5. april 2005 Del Skrevet 5. april 2005 hehe..en kamerat av meg tok feil av lettøl og øl, men han ble like full Lenke til kommentar
Luv Skrevet 5. april 2005 Del Skrevet 5. april 2005 hehe..en kamerat av meg tok feil av lettøl og øl, men han ble like full Fjortiss-fylla:P Lenke til kommentar
Sneakerholic Skrevet 5. april 2005 Del Skrevet 5. april 2005 Mens vi er inne på det...blir man full om man drikker 24 øl på 24 timer? Da mener jeg 1 øl i timen. Hva tror dere? Dette er veldig individuelt, men 24 pils på 24 timer blir man ikke veldig full av, kanskje heller dehydrert. Tar for øyeblikket øldrikking videregående kurs, spritdrikking VK og ramling grunnkurs på NTNU og kan også bekrefte at 2 liter 96% (ja dette er trøndelag, og spriten har jeg selv målt til over 90%) på 4 dager absolutt kan gjennomføres. Alder er ingen hindring, erfaring er alt. Det skal ha sin 15 åring for å gjennomføre et slikt prosjekt, men det er langt fra umulig. En studentlegende også kjent som Drita-Erik har drukket 0,4 med whisky på styrten (etter en god fyllekule på byen) og overlevd helt uten flere problemer enn han hadde fra før. Begynn i tidlig alder og opparbeid dere erfaring så skal vi se det blir flinke drikkere på dere og Lenke til kommentar
Bogan Skrevet 6. april 2005 Del Skrevet 6. april 2005 (endret) Kroppen tar opp svært lite av alkoholen du drikker. ER bare regne litt så sier det seg selv i teori og. At en 15 åring har klart 2 kasser tviler jeg på. Skrytende fjortisser er latterlig. Det du kan merke med øl er hvis du først drikker deg ganske full ca 2 dager på rad. Dag 3 kan du bare drikke og drikke uten at du blir full på samme måte, altså du har ingen grense for hvor mye du kan drikke(selvfølgelig har du det, men føles ikke sånn). Har selv fått ned imponerende mengder på den måten. Men ja du er sørpa dritings selv om du ikke føler det sånn. Å drikker en kasse på 24 timer blir du jævla trøtt av.. uansett ta det på 12 timer da funker det helt ok... på 24 timer blir du selvfølgelig full men ikke noe mer enn det.. Er ikke noe vanskelig det. Men er mange som ikke klarer det, når russe tiden komemr og folk som ikke er vant til å drikke minst 3 ganger i mnd kan slite litt med den knuten .. Det å drikke 2 liter 96% på 4 dager er gjennomførbart, men herregud hvor kult er det å ikke gjøre noe annet enn å drikke 4 dager? drikke en halvliter 96% på en kveld er faktisk ganske mye! Som sagt er det ikke så mye som er 96% som selges som det! Kan si det sånn det er fullt mulig å drikke 2l på 4 dager, men er ikke noe å skryte av.. Desuten du sier alder ikke har noe å si, men erfaring. Hvor mye erfaring har du som 15 år? sier seg selv at du ikke kan ha hatt et jevnt forbruk i så mange år... Selv var jeg drita første gang som 13 sporadisk som 14 oftere som 15. Og siden den tid drukket en del. Siste 2 årene/siste året har det blitt ca 2 ganger i uken. er 21 nå. Vil med dette påstå jeg har litt erfaring og nei er ikke et skrytende argument, er heller motsatt da det ikke finnes noe kult eller tøft med det. Det jeg vil frem til er at på tross av det, kan jeg en dag bli drita av 14-15 øl.. Da snakker jeg skikelig drita. Og andre dager kan jeg helle nedpå mye mye mer.. Til slutt det er ikke kult å skryte av hvor mye en har druket etc.. greit det er jævla kult på ungdomskolen og visse deler av vgs.. Men herregud hva er kult med det?? Og jeg kan banne på at de fleste som skryter overdriver som faen! Endret 6. april 2005 av Bogan Lenke til kommentar
chokke Skrevet 6. april 2005 Forfatter Del Skrevet 6. april 2005 ok da Får gi meg på 96%'en da. Men tviler sterkt på at det er mulig å drikke 2 kasser øl på 12 timer. Det er en øl hvert kvarter. Drikker ikke selv, så skal ikke kommentere noe. Lenke til kommentar
Bogan Skrevet 6. april 2005 Del Skrevet 6. april 2005 ok da Får gi meg på 96%'en da. Men tviler sterkt på at det er mulig å drikke 2 kasser øl på 12 timer. Det er en øl hvert kvarter. Drikker ikke selv, så skal ikke kommentere noe. Helt enig det går nok ikke Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 6. april 2005 Del Skrevet 6. april 2005 Hvor gjennomførbart er 1 kasse øl på 6 timer? Såklart er det mulig, men hva slags prommile ville jeg endt opp med? Lenke til kommentar
endrebjo Skrevet 6. april 2005 Del Skrevet 6. april 2005 (endret) En kasse (24 * 0,33 l) vil gi en promille på ca. 4,5. Etter 6 timer vil dette være redusert til ca. 3,5, så det er nok rundt der du vil ligge. (reint teoretisk) Edit: Lenge siden jeg har sett en kasse. Endret 7. april 2005 av endrebjorsvik89 Lenke til kommentar
Polarbastard Skrevet 6. april 2005 Del Skrevet 6. april 2005 Her er en promillekalkulator. Hvis man legger inn hvor mye man har drukket, vekt og høyde + anntall timer, så får man et overslag på ca. hvor mye promille man har. Lenke til kommentar
Kjeksen Skrevet 6. april 2005 Del Skrevet 6. april 2005 Her er en promillekalkulator. Hvis man legger inn hvor mye man har drukket, vekt og høyde + anntall timer, så får man et overslag på ca. hvor mye promille man har. Artig Lenke til kommentar
Goliath Skrevet 7. april 2005 Del Skrevet 7. april 2005 ang. penis: hørt at John Holmes hadde den største kuken..on the record.. men kan tippe at det finnes en afrikaner ett eller annet sted i Afrika med DEN hestkuken..of the record.. Lenke til kommentar
El Matador Skrevet 7. april 2005 Del Skrevet 7. april 2005 hehe..en kamerat av meg tok feil av lettøl og øl, men han ble like full Fjortiss-fylla:P Haha, Hørte nesten det samme på skolen idag. To av jentene snakket om en fest de hadde vært på fest i helga. De snakket om hvor mye de hadde drukket og hvor fulle de hadde blitt. Hu ene sa hun hadde druket 1 1/2 øl. Da klarte hun ikke mer for da hva hun helt dritings. Mitt i diskusjonen bryter en gutt i klassen inn: *sensurert navn* Det var lettøl! Det kalles fjortiss fylla det! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå