Rampelyset Skrevet 5. april 2005 Del Skrevet 5. april 2005 Er det noen som vet hvorfor frem/tilbaketasten på min MX 900 ikke virker i Mozilla og nå i Opera 8 Beta? Fungerte helt greit frem til i dag tidlig da jeg gikk fra Opera 7.54u2 til Opera 8 Beta. I Mozilla har den aldri virket. Lenke til kommentar
-Bassaddict- Skrevet 5. april 2005 Del Skrevet 5. april 2005 min mx510 funker så det synger etter overalt, har du installert logitech driverne? øller bare plugga den i usben? Lenke til kommentar
Rampelyset Skrevet 5. april 2005 Forfatter Del Skrevet 5. april 2005 Installert programvare. Først den som lå på cd'en, så lastet jeg ned den fra Logitech sine sider. Laster ned nå både norsk og engelsk, sjekker om det kan være språkfilen som ikke kommuniserer (?). Lenke til kommentar
jasco Skrevet 4. mai 2005 Del Skrevet 4. mai 2005 Installert programvare. Først den som lå på cd'en, så lastet jeg ned den fra Logitech sine sider. Laster ned nå både norsk og engelsk, sjekker om det kan være språkfilen som ikke kommuniserer (?). Har funnet ut at mx900'en min er best uten logitech programvare. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå