White_Tiger Skrevet 5. april 2005 Del Skrevet 5. april 2005 Fins det noen uoffisielle program for å få til WPA-PSK-støtte på Windows 2000 når driveren ikke har støtte for det? Siden Microsoft har offisielt gått ut å sagt at de ikke vil støtte WPA på Windows 2000 så fins det ikke noen slike verktøy fra dem. Lenke til kommentar
karasjok Skrevet 5. april 2005 Del Skrevet 5. april 2005 Ja, det finnes. Bare søk på Google, sitter på skolen nå så jeg har ikke tid til å finne artikkelen. Men jeg fant en side på nettet en gang med utfyllende beskrivelse av dette. Vet ikke hvordan dette vil funke da jeg aldri selv har testet dette. Fant ut at det helt klart enkleste var å installere XP. Lenke til kommentar
White_Tiger Skrevet 5. april 2005 Forfatter Del Skrevet 5. april 2005 (endret) Jeg har søkt litt rundt på google, skal søke mer når jeg får tid, men når du kommer hjem, kan du finne tak i artikkelen? Edit: Jeg fant denne her, men den krever driver-støtte for wpa http://www.wirelesssecuritycorp.com/wsc/pu...WPAAssistant.do Endret 5. april 2005 av White_Tiger Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå