Orjanp Skrevet 5. april 2005 Del Skrevet 5. april 2005 Denne må vel kunne sies å være vel drøyt priset? Er det noe jeg har misset som trekker priser veldig mye opp? Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 5. april 2005 Del Skrevet 5. april 2005 Vel, nå er det et kjent fenomen at enkelte vil ha tilbake minst like mye som de gav for gjenstand X. Om de får solgt den, derimot, er heller tvilsomt. Lenke til kommentar
gullf1sk Skrevet 5. april 2005 Del Skrevet 5. april 2005 Sendte han en mail jeg å forklarte hvorfor HBO 14000 var aaaaaaalt for mye. Nå får jeg vel en mail tilbake som forklarer at jeg ikke kan noen ting som helst å kan dra til helvete Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 5. april 2005 Del Skrevet 5. april 2005 Tja.. ett av mange eksempler på "kremmere" på bruktmarkedet.. Det er lov å prøve å få mest mulig igjen for "investeringen" sin.. Utvilsomt ett flott Socket-A system han vil selge... Noe særlig over 5k vil han neppe kunne regne med å få fra en som har litt greie på det. Nok ett eksempel på ett system som det vil "lønne seg" å slakte og selge "stykkevis og delt".. trur eg... Lenke til kommentar
-Bassaddict- Skrevet 5. april 2005 Del Skrevet 5. april 2005 det stemmer vel ikke at ca nypris er 16 lapper? orka ikke lese alt som fulgte med men var vel bare utdatert dritt? da er det jo løgn? ingen er vel så dumme å spare 2000 på å kjøpe så mye brukt uansett. synes sånne annonser burde hvertfall bli kronet med en advarsel siden det ødelegger for en del seriøse selgere Lenke til kommentar
Chief_R-W Skrevet 6. april 2005 Del Skrevet 6. april 2005 Sett endel selv på bruktmarked at det er priset litt for høyt på mye som skal selges. Mye som ikke er verdt prisen. Er kanskje ikke så lett å få solgt det da hvis en skal ha nesten like mye igjen som det kostet. Tingen er verdt mindre bare ved kjøp og bruk i noen få dager. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå