Mafo Skrevet 5. april 2005 Del Skrevet 5. april 2005 Gratis fra Nokia De aller fleste som bruker e-post vet hva spam er. De uønskede meldingene hagler daglig inn i millioner av innbokser. Nå er det gratis Nokia-telefoner som er temaet. Les artikkelen her Lenke til kommentar
genser Skrevet 5. april 2005 Del Skrevet 5. april 2005 Dette er den eldste nyheten jeg har sett på amobil.no noensinne tror jeg. Disse meldingene startet vel å surre rundt da 7710 var ny, eller noe slikt? I hvert fall når WAP var noe helt nytt. Jaja, fint dere advarer ihvertfall Lenke til kommentar
Mafo Skrevet 5. april 2005 Forfatter Del Skrevet 5. april 2005 Det ligger vel egentlig i kortene når det lokkes med så gamle telefoner. Så lenge spammen fortsatt er i sirkulasjon synes vi allikevel det er verdt å kjøre en sak på det. Spam er en *uting* =) Lenke til kommentar
Apoc_ Skrevet 5. april 2005 Del Skrevet 5. april 2005 Joda. Fikk den der mailen jeg og, men det er leeenge siden. Det var jo når de der telefonene var noe å lokke med. Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 5. april 2005 Del Skrevet 5. april 2005 Den mailen har jeg fått en gang da 6210 var ny, en gang i år 2002, et par ganger i fjor, og nå har jeg ikke sett mer til den. Men at folk syns det er så kult å få en 6210 som gikk ut av markedet rundt 2000, det skjønner jeg bare ikke... Lenke til kommentar
Lurifaksen Skrevet 6. april 2005 Del Skrevet 6. april 2005 Noen som vet hvor lang tid det tar før du får telefonen? Har sendt til 8 stk nå. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg