PlatinumFlyer Skrevet 5. april 2005 Del Skrevet 5. april 2005 Vel, det burde ikke være lov å fremstille det som noe er ulovlig når det faktisk egentlig ikke er det. Pappas. forøvrig enorm musikkjøper, og som aldri har tatt i noe piratkopiert, rekasjon på reklamen var: "Ikke nødvendigvis". Men det er tross alt ikke forbudt å fremstille ting som man vil. Vi har jo også lov til å bruke politisk reklame i dette landet. Like ille/bra. Lenke til kommentar
AndyG Skrevet 5. april 2005 Del Skrevet 5. april 2005 I de tidligste reklamene var det rimelig tydelig at de mente at å laste ned piratkopierte filmer var ulovlig. Dette har blitt endret i senere tid, antakelig pga feilaktig påstand. Lenke til kommentar
janfredrik Skrevet 5. april 2005 Del Skrevet 5. april 2005 For dere som ikke har sett den: www.JanFredrik.net/Mp3/Piratkopieringspropoganda.Xvid.avi :!: Lenke til kommentar
DerKAizeR Skrevet 5. april 2005 Del Skrevet 5. april 2005 Helt enig med trådstarter her. Jeg kjenner jeg blir skikkelig forbanna hver gang den reklamen kommer. Litt OT, men synes også kvaliteten på lyd og bilde er mye dårligere enn før (Sandvika). Bildet hopper opp og ned, lyden hakker og klarer ikke bestemme seg ikke for hvilke høyttalere den skal komme fra.. Anyways, den reklamen virker mot sin hensikt med meg ihvertfall. Har ikke akkurat lasta ned mindre siden den kom... Kanskje man skulle slenge seg på svenskenes "Bojkott" Lenke til kommentar
Vizio Skrevet 5. april 2005 Forfatter Del Skrevet 5. april 2005 Jeg forstår at det er reklamene inkl. denne som finansierer filmen, men hvis den gjør det så bør den vises sammen med de andre reklamene, ikke som en informasjon før filmen starter. Lenke til kommentar
Martin A. Skrevet 5. april 2005 Del Skrevet 5. april 2005 Du M4rtin, du vet at det står på billettene når filmen slutter? Dessuten, det finnes drosjer. Drosjer ja.. Tar de kvitteringer? Kinobilletten har jeg faktisk i lomma enda. - Næ dæven.. Den var ferdig 22.46 den Lenke til kommentar
morningstar665 Skrevet 6. april 2005 Del Skrevet 6. april 2005 Jeg syns den reklamen ikke har noe spesiell virkning på meg hvertfall. Kanskje ikke på andre heller. Men jeg er enig i at jeg kunne greid meg uten den reklamen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå