Vizio Skrevet 5. april 2005 Del Skrevet 5. april 2005 Hva synes folk om antipirat reklamene de viser på kino nå for tiden? Selv blir jeg like pissed og forbanna hver gang, de får en til å føle seg som en kjeltring når man har kjøpt en billett til 85kr. Tingen jo at man betaler for å se en film, og når man har betalt for å se en film så har man betalt, og da trenger man ikke å få slengt opp i trynet all den driten om piratvirksomhet! Lenke til kommentar
Le Quack Skrevet 5. april 2005 Del Skrevet 5. april 2005 heit einig der du....men så kunne vell også bilettane vore noko billegare også folk tar jo blodpris for alt no om dagen Lenke til kommentar
Raggi Skrevet 5. april 2005 Del Skrevet 5. april 2005 Reklame får du på tv for da e jo gratis, bortsett fra tv-lisens så får ein jo nrk1/2, tv2 og tvnorge gratis mot att ein blir påtvongen reklame te alle tidspunkt. Mens på kino betale du i dyre domma for å slappa av med ein god film UTEN reklame. Heilt ubrukeleg med reklame generelt på kino spør du meg. Lenke til kommentar
audiomur Skrevet 5. april 2005 Del Skrevet 5. april 2005 Kanskje det hadde blitt enda dyrere for billetten,uten reklame på kino? Lenke til kommentar
DDDD Skrevet 5. april 2005 Del Skrevet 5. april 2005 Det samme med DVD-filmene man har kjøpt og, grr. Lenke til kommentar
Wazu Skrevet 5. april 2005 Del Skrevet 5. april 2005 Kanskje det hadde blitt enda dyrere for billetten,uten reklame på kino? Er jeg eng i, tror nok reklamen finasierer biletten din. Kino'ene tjener nok godt på reklamesalg, og det tror jeg kommer kinogjengerne til gode ( i større eller mindre grad) ved at de ikke trenger å ta så mye for bilettene for å gå med overskudd. Dessuten er det bare å komme 10 minutter senere enn filmen begynner, så kommer du inn når reklamen nesten er ferdig. Lenke til kommentar
Martin A. Skrevet 5. april 2005 Del Skrevet 5. april 2005 Er så dritt lei reklame på kino. Her for noen uker sia var jeg på "Der Untergang" som da begynte 20.00. Jaja tenkte jeg. Filmen er vel ferdig da rundt 22.30-22.40. Så da rekker jeg vel bussen hjem. Men neida, 23.00 var filmen ferdig, og gjett hvem som måtte gå hjem. Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 5. april 2005 Del Skrevet 5. april 2005 Du M4rtin, du vet at det står på billettene når filmen slutter? Dessuten, det finnes drosjer. Lenke til kommentar
Sovietpig Skrevet 5. april 2005 Del Skrevet 5. april 2005 Du M4rtin, du vet at det står på billettene når filmen slutter? du vet det ikke er alle som har samme billettter som deg? Lenke til kommentar
DDDD Skrevet 5. april 2005 Del Skrevet 5. april 2005 Dessuten, det finnes drosjer. Men penger har du ikke hørt om? Lenke til kommentar
Post_Mortem Skrevet 5. april 2005 Del Skrevet 5. april 2005 Jeg syns egentlig den antipirat reklamen er litt kul jeg. Den fanger oppmerksomheten mye bedre enn den hvite teksten på svart bakgrunn med STOR rød Advarsel. Selv om jeg kanskje ikke er en engel selv når det gjelder slike ting (jeg sier ingenting ) så syns jeg den er bra. Kult laga. Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 5. april 2005 Del Skrevet 5. april 2005 Du M4rtin, du vet at det står på billettene når filmen slutter? du vet det ikke er alle som har samme billettter som deg? Nå er det jo samme billettsystem, via "bilettlukA" og slikt, så antar det står på de aller fleste billetter. Lenke til kommentar
Sovietpig Skrevet 5. april 2005 Del Skrevet 5. april 2005 Du M4rtin, du vet at det står på billettene når filmen slutter? du vet det ikke er alle som har samme billettter som deg? Nå er det jo samme billettsystem, via "bilettlukA" og slikt, så antar det står på de aller fleste billetter. det du tror ja... moahahahha Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 5. april 2005 Del Skrevet 5. april 2005 Dessuten, det finnes drosjer. Men penger har du ikke hørt om? Joda, og de er jeg glade i. Lenke til kommentar
Never_Ever Skrevet 5. april 2005 Del Skrevet 5. april 2005 Plagsom reklame, rett å slett! "Du vil vel aldri stjele en bil?" "Du vil vel aldri stjele en film?" Jeg stjeler for faen ikke filmen! Eieren som kjøpte originalen har den fremdeles han! Lenke til kommentar
AndyG Skrevet 5. april 2005 Del Skrevet 5. april 2005 Det som provoserer meg mest med de antipirat reklamene er at det faktisk ikke (såvidt jeg er bekjent, med mindre det er endret i det siste) er ulovlig å laste ned film og musikk til eget bruk. Derimot fremstiller de det slik. Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 5. april 2005 Del Skrevet 5. april 2005 Det som provoserer meg mest med de antipirat reklamene er at det faktisk ikke (såvidt jeg er bekjent, med mindre det er endret i det siste) er ulovlig å laste ned film og musikk til eget bruk. Derimot fremstiller de det slik. Og så? Det er ikke forbudt å fremstille det på den måten? Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 5. april 2005 Del Skrevet 5. april 2005 Det som provoserer meg mest med de antipirat reklamene er at det faktisk ikke (såvidt jeg er bekjent, med mindre det er endret i det siste) er ulovlig å laste ned film og musikk til eget bruk. Derimot fremstiller de det slik. Og så? Det er ikke forbudt å fremstille det på den måten? Nei, men det er mye man kan fremstille idiotisk om man velger rette måten. Poenget er at det er en latterlig metode å bruke, siden den gi uttrykk for noe som ikke stemmer. Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 5. april 2005 Del Skrevet 5. april 2005 Vel, det burde ikke være lov å fremstille det som noe er ulovlig når det faktisk egentlig ikke er det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå