Mr.Locke Skrevet 9. april 2005 Del Skrevet 9. april 2005 Jeg bruker selv data / bærbar alt fra 8-14 timer daglig, stort sett året rundt, og har aldri hatt noen problemer med hverken "musearm", blemmer, eller andre skader. Dvs. jeg tror problemet ditt har 0% med stråling å gjøre, eller 0% med bærbare maskiner direkte, men sittestillingen / vanen / måten du bruker den bærbare på, samt at du antageligvis har for lite aktivitet i håndleddet ellers. Mennesker flest har somregel naturlig repetetive bevegelser i disse områdene naturlig, f.eks noen biter mye negler, noen rister dagen lang med høyrebenet sitt (veldig vanlig blandt unge menn), mens andre har hånda ned i buksa å fikler med snurrebassen som om den skulle vært en anti-stress-ball ( sett "Married with children"?). Det høres sikkert morsomt ut / som en spøk, men det er faktisk ganske vanlig. Enkelte derimot gjør ingen av disse tingene til daglig / repetetivt, kanskje de er mer naturlig avslappet enn andre, og dermed beveger de håndledd også mindre hvis de da ikke driver med andre aktiviteter ved siden av, f.eks sport. Det beste du kan gjøre tror jeg er å kjøpe deg en anti-stressball som nevnt ovenfor i en post her, eller finne en annen måte å ubevisst holde håndleddet ditt i aktivitet på uten å måtte bruke tid på å tenke over den aktiviteten. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå