Jdronnen Skrevet 5. april 2005 Del Skrevet 5. april 2005 Er det mulig å lage spesifiserte SØKEORD eller METATEKST i hjemmesiden din, slik at google og kvasir osv osv. forbinder det ordet med din side ?? Feks å på en måte registrere ordet: "Epocast" Går dette an ? Har søkt litt men er ikke sikker på hva det kalles, har hørt det kalles metatekst eller metatext.. men er ikke sikker.. Kan dere gutter hjelpe meg litt ? plz! Muligens fotelle meg hvordan vi setter opp søkeord, eller gi meg URL til en side som viser... Takker for alle svar!! Lenke til kommentar
webby1 Skrevet 5. april 2005 Del Skrevet 5. april 2005 (endret) Prøv dette: <meta name="keywords" content="søkeord, søkeord" /> Endret 5. april 2005 av webby1 Lenke til kommentar
xnofit Skrevet 5. april 2005 Del Skrevet 5. april 2005 Du registrere siden din her og gir blaffen i ekstra tags som sjeldent er nyttige lenger http://www.google.no/intl/no/add_url.html Lenke til kommentar
Jdronnen Skrevet 5. april 2005 Forfatter Del Skrevet 5. april 2005 Den google add driten funker jo faen meg ikke.. får jo bare "adresse not know on this server" for hver jævla adresse jeg prøver å legge inn! fysssj! Flere forslag om den metatekst greia ?? PLZ Lenke til kommentar
Jdronnen Skrevet 5. april 2005 Forfatter Del Skrevet 5. april 2005 Prøv dette:<meta name="keywords" content="søkeord, søkeord" /> Så dersom jeg feks. skal bruke ordet "epocast" så gjør jeg som følger ? Correct me if im wrong!! Orginal: ((((<meta name="keywords" content="søkeord, søkeord" />))))) <meta name="keywords" content="epocast, epocast" /> Lenke til kommentar
Garreth Skrevet 5. april 2005 Del Skrevet 5. april 2005 Det holder med en gang. Kommaet er bare der hvis du har lyst å "registrere" andre ord. Hvis dette hadde vært en butikk side så kunne de brukt noe som dette: <meta name="keywords" content="boller, brus, is" /> Google liker visst ikke at du bare slenger inn en masse keywords, så hvis siden din ikke handler om biler, bør du ikke ha keywords som handler om bil-relatert stoff, osv. Du bør bare ha keywords som er relevant til innholdet på siden din. Lenke til kommentar
Cucum(r) Skrevet 5. april 2005 Del Skrevet 5. april 2005 http://unrealized.org/artikkel/generelt/synlig_blogg/ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå