Gå til innhold

Jeg, en WoW-spiller?


Anbefalte innlegg

Tjena.

Har nå hørt så mye godt om WoW at jeg vurderer å begynen å spille det. Problemet er jo selvfølgelig at PC'n min ikke er av de nyeste. Trenger man fet pc for å kjøre WoW?

Bruker en Dell Laptop fra ifjor som primært kun har kjørt CS ;)

Neon tips før man begynner med WoW forresten? Hivlken rase kan anbefales?

ThanxXx-a-lot

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Wow krever ikkje så sykt mye. Også ligge jo ikkje alt i grafikken så du kan godt tone ned. Hjelpe ikkje å si at du har en laptop som kjører CS. Du må nok gi litt spesifikasjoner eller jaffal si kor godt kjøre an CS.

 

Når d gjelder raser og klasser så e d så og si d samme ka du starter. Du må bestemme litt ka du liker å spille. Liksom kaster eller warrior klasse osv... vil du ha pets og sånt.

Lenke til kommentar
Ja okei da, her kommer litt Specs.

Dell Inspiron 5150

Pentium 4

3,06 Ghz

256 RAM

NVIDIA GeForce FX Go5200 AGP

 

Held da no? :hmm:

 

PÅ en skala fra 1 til 10, hvor avhengighetsskapende er det? hehe

Tror dette skal holde, ja. ;)

Men jeg ville ha kjøpt meg litt mer ram, slika t du får litt høyere fps.

Lenke til kommentar

Tja, jeg har en i klassen og to jeg bor med som kjøpte det spillet.

Har gått hardt utover fravær,kjærester og nattesøvnen.

Jeg bestemmte meg for å ikke begynne nå rett før eksamensperioden,men vente til sommerferien.

Endret av War
Lenke til kommentar
Vel, jeg synes ikke det var avhengighetsskapende i det hele tatt. Så lite avhengighetsskapende at jeg sa opp hele greia, jeg synes spillet var direkte kjedelig.

 

Dæven, det er første gang jeg har hørt!

 

Jaja, different strokes etc etc

 

Hvilken level er folket her a?

Lenke til kommentar
Vel, jeg synes ikke det var avhengighetsskapende i det hele tatt. Så lite avhengighetsskapende at jeg sa opp hele greia, jeg synes spillet var direkte kjedelig.

 

Dæven, det er første gang jeg har hørt!

 

Jaja, different strokes etc etc

 

Hvilken level er folket her a?

Mulig det ikke er så mange som synes det er kjedelig, men jeg gikk i hvert fall veldig fort lei av all questingen. "Løp til han, drep x antall dyr, loot, løp tilbake" gjentok seg i det uendelige. For å ikke snakke om den endeløse løpingen for å komme fra sted til sted. Grøss.

Lenke til kommentar
Vel, jeg synes ikke det var avhengighetsskapende i det hele tatt. Så lite avhengighetsskapende at jeg sa opp hele greia, jeg synes spillet var direkte kjedelig.

 

Dæven, det er første gang jeg har hørt!

 

Jaja, different strokes etc etc

 

Hvilken level er folket her a?

Mulig det ikke er så mange som synes det er kjedelig, men jeg gikk i hvert fall veldig fort lei av all questingen. "Løp til han, drep x antall dyr, loot, løp tilbake" gjentok seg i det uendelige. For å ikke snakke om den endeløse løpingen for å komme fra sted til sted. Grøss.

Hvilken lvl spilte du til?

Lenke til kommentar
Vel, jeg synes ikke det var avhengighetsskapende i det hele tatt. Så lite avhengighetsskapende at jeg sa opp hele greia, jeg synes spillet var direkte kjedelig.

 

Dæven, det er første gang jeg har hørt!

 

Jaja, different strokes etc etc

 

Hvilken level er folket her a?

Mulig det ikke er så mange som synes det er kjedelig, men jeg gikk i hvert fall veldig fort lei av all questingen. "Løp til han, drep x antall dyr, loot, løp tilbake" gjentok seg i det uendelige. For å ikke snakke om den endeløse løpingen for å komme fra sted til sted. Grøss.

Hvilken lvl spilte du til?

Noen-og-30 hvis jeg ikke husker feil. Så hvis noen er keene på en konto er det bare å si ifra, heh.

Endret av BenSin
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...