abene Skrevet 5. april 2005 Del Skrevet 5. april 2005 Sikkerhetshull i Mozilla og Firefox Det er oppdaget nye sikkerhetshull i nettleserne Mozilla og Firefox. Et spesielt Javascript kan brukes til å avsløre sensitiv informasjon som ligger i minnet i PCen din. Les artikkelen her Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 5. april 2005 Del Skrevet 5. april 2005 Jeg håper det kommer en oppdatéring snart. Gjelder dette Firefox 1.0.1 også? Lenke til kommentar
gresh Skrevet 5. april 2005 Del Skrevet 5. april 2005 Jeg håper det kommer en oppdatéring snart. Gjelder dette Firefox 1.0.1 også? ja, det gjelder også 1.0.2 Lenke til kommentar
knuto Skrevet 5. april 2005 Del Skrevet 5. april 2005 For eit hol!! Det var jo mykje kjempe-sensitiv informasjon der. Fant blandt anna ingressane til diverse e-postar frå gmail, men det er visst bare frå minnet til Firefox. Dessutan endrar det seg jo heile tida, og ofte er det ikkje noko som går ann å forstå seg på. *legge til ein viss funksjon i nettsidestatistikken min* *neidå, bare tulla* Lenke til kommentar
Elendil Skrevet 5. april 2005 Del Skrevet 5. april 2005 Dette var ikkje bra. Den testen fatta eg ikkje noko av. Jaja får vel Disable JavaScript da. Lenke til kommentar
ttt Skrevet 5. april 2005 Del Skrevet 5. april 2005 er vel snart som vi må gå over til ie no da, så vi slepper alle desse sikkerheithulla. Lenke til kommentar
G Skrevet 5. april 2005 Del Skrevet 5. april 2005 Venter på en patch i spenning. (ok disse smilies er javascript basert tydeligvis). ;-) Lenke til kommentar
Elendil Skrevet 5. april 2005 Del Skrevet 5. april 2005 er vel snart som vi må gå over til ie no da, så vi slepper alle desse sikkerheithulla. Ja vil tru IE er tryggast no for tiden. :!: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå