eivindlt Skrevet 5. april 2005 Del Skrevet 5. april 2005 (endret) Jeg har en PSU som bråker noe inni hamperæva på godt norsk, og tenker på å skifte til en vifteløs PSU som Yesico FL-480T ER denne bra? Erfaringer? Eller er det bedre å vannkjøle PSU hvis man skal ha den vifteløs? isåfall hvordan skal jeg gjøre det?? PÅ forhånd takk for alle svar. Hilsen Eivind Endret 5. april 2005 av eivindlt Lenke til kommentar
skol Skrevet 5. april 2005 Del Skrevet 5. april 2005 Hei, les følgende omtale: http://overklokking.no/art.php?artikkelid=14173 Lenke til kommentar
Shonah Skrevet 5. april 2005 Del Skrevet 5. april 2005 Min neste maskin skal garantert bestå av bl.a. vifteløs PSU! Shonah Lenke til kommentar
toretors Skrevet 5. april 2005 Del Skrevet 5. april 2005 Du kan også kjøpe en støysvak CPU, dette er betydelig billigere samt at man får ut lufta som ligger lagret i kabinettet. Lenke til kommentar
TanglewoodD Skrevet 5. april 2005 Del Skrevet 5. april 2005 Jeg ville sagt at det hadde vært greit med en lydløs en, jeg har hatt en bråktet maskin i 1år nå, jeg er luta lei, sjekk signatur ;D Lenke til kommentar
skol Skrevet 6. april 2005 Del Skrevet 6. april 2005 Du kan også kjøpe en støysvak CPU, dette er betydelig billigere samt at man får ut lufta som ligger lagret i kabinettet. Støysvak CPU? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå