gamerman Skrevet 5. april 2005 Del Skrevet 5. april 2005 Hei Jeg har en 3 år gammel 90 mm vifte med en kobling som man kobler til hovedkortet ( en 3 gangs koblin ) men jeg har allerede brukt opp de 2 ``slottene`` til en 120 mm vifte og cpu viften . Det jeg lurer på er om det finnes en slags overgang der jeg setter vife kablen i en overgang som dereretter utvides til en 4 pin connecter som da kan kobles i PSUen min for å få strøm til viften . Eksempel LOL : Lenke til kommentar
Texas Stovner Skrevet 5. april 2005 Del Skrevet 5. april 2005 Finner det du trenger her. Lenke til kommentar
gamerman Skrevet 5. april 2005 Forfatter Del Skrevet 5. april 2005 Finner det du trenger her. Takker så meget ;D Hadde vært rart om det ikke hadde finnes ^___^ Lenke til kommentar
gamerman Skrevet 5. april 2005 Forfatter Del Skrevet 5. april 2005 http://www.microplex.no/rubweb/php/rd.php?...ON3PIN&toc=3480 Denne var litt kjekk da Skal kjøpe meg nytt kabinett den heter Thermaltake Armor og det jeg lurer på er om får man med 4 pin eller 3 pin vifter med når man vanligvis bestiller kabinetter ? Lenke til kommentar
mhsalangli Skrevet 5. april 2005 Del Skrevet 5. april 2005 jeg har den siste og den er kjempebra å bruke på lan til f.eks vifter (på de fleste lan blir det for varmt og da er det lurt med vifter som ikke trenger egen strømkontakt og heller ikke drar flere watt...) Lenke til kommentar
gamerman Skrevet 5. april 2005 Forfatter Del Skrevet 5. april 2005 jeg har den siste og den er kjempebra å bruke på lan til f.eks vifter(på de fleste lan blir det for varmt og da er det lurt med vifter som ikke trenger egen strømkontakt og heller ikke drar flere watt...) Så du mener at en Sunbeam strømforgrener, ekstern, 3 pins kan være perfekt ? Trenger også svar hva slags vifter jeg kan forvente å få når jeg bestiller et kabinett Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå