Jim Rager Skrevet 7. april 2005 Del Skrevet 7. april 2005 Nokk om det, nå gjennstår det bare og komme seg inn Hvordan skal vi greie det? Hvis vi organiserer en hær på mange tusen og kommer oss så nært som mulig uten å bli sett, for så å angripe alle på en gang. kansje vi hadde greidd det? vi måtte selvsagt hatt endel utstyr, dette kunne vi skaffet fra Iran eller noe. Lenke til kommentar
Aleks_r Skrevet 7. april 2005 Del Skrevet 7. april 2005 (endret) prototypefly lages som regel av lockhead og boing. de pleier å ha konkuranser om det beste jagerflyet. den som vinner får "f" istedenfor "x" .f.eks. x-22 er prototypen til f-22. YF-22 takk. Og det finnes da visserlig fler fabrikker/firmaer enn Lockheed og Boeing. Northrop, foreksempel, som bygget den eminente YF-23, som skulle konkurrere mot YF-22. YF-23 "Black Widow" endte desverre opp i enden av rullebanen på en av flyplassene, mener det var Edwards AFB, der den ble stående i noen år, før de tauet den inn igjen. X-Flyene er Eksperimentmaskiner. Derav betegnelsen "X" forran nummeret. Vi kan nevnte f.eks X-29, som ble bygget som en teknologidemonstrator, der oppgaven var å finne ut om det var noe å tjene på å vinklene vingene framover, altså FSW (Forward Swept Wings) istedenfor bakover, altså BSW (Backward Swept Wings) som det heter. X-29. Den mener jeg at det var Grumman som fikk bygget. Ytelsen og manøvreringsdyktgheten til X-29 skal ha vært enestående, og jeg regner med at NASA og USAF, samt diverse flyfabrikanter får god bruk for de dataene som ble samlet under programmet. For ett bilde av X-29 sin cockpit, klikk her. Endret 7. april 2005 av Aleks_r Lenke til kommentar
sumptrollet Skrevet 8. april 2005 Del Skrevet 8. april 2005 Spitsbergen-saken 1952 :!: Norske jetjagere hadde nettopp innledet de årlige sommermanøvre over Spitsbergen. :!: Norske jetjagere over et demilitarisert og omstridt område under den kalde krigen? Glem det. Lenke til kommentar
Carnifex Skrevet 9. april 2005 Del Skrevet 9. april 2005 Det blir jo også påstatt at en rekke astronauter (og flygere) har hatt sammenstøt med ufo'er og mange har sett dem. Det har også vært større episoder i nyere tid der mengder av mennesker har rapportert sightings som ikke har vært enkle å forklare som episoden i Phoenix: http://www.ufoevidence.org/topics/phoenixlights.htm Jeg vet ikke hva som har skjedd. Om de har hallusinert, feilsitert, løyet om eller har løyet men jeg finner det utrolig usannsynlig at utenomjordiske og ekstremt teknologisk framskredne vesener har flydd rundt og krasjet her hos oss Lenke til kommentar
NothgaliC Skrevet 9. april 2005 Del Skrevet 9. april 2005 Så vidt jeg vet så er alle bildene fra den mørke siden av månen klasifisert. Hvorfor? Lenke til kommentar
Irminsûl Skrevet 9. april 2005 Del Skrevet 9. april 2005 Spitsbergen-saken 1952 :!: Norske jetjagere hadde nettopp innledet de årlige sommermanøvre over Spitsbergen. :!: Norske jetjagere over et demilitarisert og omstridt område under den kalde krigen? Glem det. Leste du hele saken, eller så du bare på årstallet og skøv hele greia til side? Lenke til kommentar
VegardStr Skrevet 10. april 2005 Del Skrevet 10. april 2005 er det noen som vet ca hvor det ligger. kan jo se om eg finer det på NASA world wind.... hadde vært genialt Lenke til kommentar
Bushnell Skrevet 10. april 2005 Del Skrevet 10. april 2005 kanskje de driv å lage sånne flyvende tallerkener i area 51, med litt nyteking og saker, å med det har de kanskje også testa å det er jo for å finne ut feil att de tester, så kanskje et par har styrta litt her å der. hvem vet? Lenke til kommentar
Dr.X Skrevet 10. april 2005 Del Skrevet 10. april 2005 er det noen som vet ca hvor det ligger. kan jo se om eg finer det på NASA world wind.... hadde vært genialt Hvis så var tilfellet, ville NASA ha fjernet det fra kartet. Det er jo helt klart. Det ligger i Nevada hvertfall. Lenke til kommentar
VegardStr Skrevet 10. april 2005 Del Skrevet 10. april 2005 er det noen som vet ca hvor det ligger. kan jo se om eg finer det på NASA world wind.... hadde vært genialt Hvis så var tilfellet, ville NASA ha fjernet det fra kartet. Det er jo helt klart. Det ligger i Nevada hvertfall. ok, ja NASA er jo ikke så dumme at de ligger ut satelittbilder av de topphemmelige områdene side ville vært litt teit. Lenke til kommentar
Dr.X Skrevet 10. april 2005 Del Skrevet 10. april 2005 National Security, you know what I'm saying! Lenke til kommentar
FosFat Skrevet 10. april 2005 Del Skrevet 10. april 2005 (endret) kanskje de driv å lage sånne flyvende tallerkener i area 51, med litt nyteking og saker, å med det har de kanskje også testa å det er jo for å finne ut feil att de tester, så kanskje et par har styrta litt her å der. hvem vet? Tjaa, kanskje det! Men hvorvidt det er mulig å lage en tallerken-lignende-gjenstand som flyger uten vinger kan vel diskuteres - og nettopp det vil jeg! Det er jo en fysisk lov som tilsier at alt som spinner fort nok rundt holder seg i lufta (tenker på ufoer som snurrer rundt) Se på frisbeer for eksempel, de holder seg i lufta bare ved at man kaster de, men de faller så snart de mister kraft til å snurre mer rundt. Så med rette tyngden og en motor som driver "tallerkenen" rundt så kan den holde seg i lufta - og dermed har man en UFO. Så hvis dette er tilfellet, og de til en hvis grad har greid å bygge en UFO men kræsjet den på grunn av en eller annen feilkonstruksjon, så er dette UFO-kræsjet avmytifisert... Endret 10. april 2005 av FosFat Lenke til kommentar
knert Skrevet 10. april 2005 Del Skrevet 10. april 2005 kanskje de driv å lage sånne flyvende tallerkener i area 51, med litt nyteking og saker, å med det har de kanskje også testa å det er jo for å finne ut feil att de tester, så kanskje et par har styrta litt her å der. hvem vet? Tjaa, kanskje det! Men hvorvidt det er mulig å lage en tallerken-lignende-gjenstand som flyger uten vinger kan vel diskuteres - og nettopp det vil jeg! Det er jo en fysisk lov som tilsier at alt som spinner fort nok rundt holder seg i lufta (tenker på ufoer som snurrer rundt) Se på frisbeer for eksempel, de holder seg i lufta bare ved at man kaster de, men de faller så snart de mister kraft til å snurre mer rundt. Så med rette tyngden og en motor som driver "tallerkenen" rundt så kan den holde seg i lufta - og dermed har man en UFO. i tillegg så mister den fremdriften, som kommer av at man kaster den. Lenke til kommentar
Codename_Paragon Skrevet 10. april 2005 Del Skrevet 10. april 2005 Det er jo en fysisk lov som tilsier at alt som spinner fort nok rundt holder seg i lufta Fortell gjerne mer om denne loven. Når det gjelder Frisbees, forteller Wikipedia dette: The disc's rotation creates an angular moment perpendicular to the horizontal plane, stabilizing the disc's attitude in high speed flight. Small ridges near the leading edge act as turbulators, reducing flow separation by forcing the airflow to become turbulent after it passes over the ridges. Lift is generated in primarily the same way as a traditional asymmetric airfoil, that is, by accelerating upper airflow such that a pressure difference gives rise to a lifting force. Med andre ord, det er ikke rotasjonen som holderden oppe, men rotasjonen holder den stabil. Lenke til kommentar
TanglewoodD Skrevet 11. april 2005 Del Skrevet 11. april 2005 Jeg mener at UFO i hele tatt er et påfunn , akkuart som Jesus, og Gud osv. Alt for å tjene penger right. Gud veit hvor mye penger de samla inn da alle var kristne, og joda, folk gir fortsatt en god del til Kirken. Syns Area 51 er spennende, tenk om i år 2050, om vi kunne hatt tours der ! Jeg kunne vært guide osv. Tjent cash oå russiske spioner ;D Men men, Tror ikke jeg vil inn dit, kommer antageglig til å bli prøvekanin for amerikanske våpen ;( Lenke til kommentar
VegardStr Skrevet 11. april 2005 Del Skrevet 11. april 2005 kanskje de driv å lage sånne flyvende tallerkener i area 51, med litt nyteking og saker, å med det har de kanskje også testa å det er jo for å finne ut feil att de tester, så kanskje et par har styrta litt her å der. hvem vet? Tjaa, kanskje det! Men hvorvidt det er mulig å lage en tallerken-lignende-gjenstand som flyger uten vinger kan vel diskuteres - og nettopp det vil jeg! Det er jo en fysisk lov som tilsier at alt som spinner fort nok rundt holder seg i lufta (tenker på ufoer som snurrer rundt) Se på frisbeer for eksempel, de holder seg i lufta bare ved at man kaster de, men de faller så snart de mister kraft til å snurre mer rundt. Så med rette tyngden og en motor som driver "tallerkenen" rundt så kan den holde seg i lufta - og dermed har man en UFO. Så hvis dette er tilfellet, og de til en hvis grad har greid å bygge en UFO men kræsjet den på grunn av en eller annen feilkonstruksjon, så er dette UFO-kræsjet avmytifisert... feil, då har du faktisk en IFO, identifisert flygende objekt UFO står for uidentifisert flygende objekt Lenke til kommentar
Pels Skrevet 11. april 2005 Del Skrevet 11. april 2005 (endret) Jeg mener at UFO i hele tatt er et påfunn , akkuart som Jesus, og Gud osv. Alt for å tjene penger right. Gud veit hvor mye penger de samla inn da alle var kristne, og joda, folk gir fortsatt en god del til Kirken. Syns Area 51 er spennende, tenk om i år 2050, om vi kunne hatt tours der ! Jeg kunne vært guide osv. Tjent cash oå russiske spioner ;D Men men, Tror ikke jeg vil inn dit, kommer antageglig til å bli prøvekanin for amerikanske våpen ;( Er vel noe sånt. Mennesker finner opp masse tull hvis du ikke vet noe om det. Ja, selvfølgelig hadde det jo vært best hvis Russland og Kina hadde hatt tribuner i Area 51 og sett hva fienden driver med .. Det har sikkert skjedd en rekke rare eksperimenter der men hvorfor skulle akkurat et UFO lande der. EDIT: Så med rette tyngden og en motor som driver "tallerkenen" rundt så kan den holde seg i lufta - og dermed har man en UFO. Ja det må jo se rundt og rart ut. Det er DA folk syns det er spennende. Endret 11. april 2005 av Fur Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå