banantiss Skrevet 5. april 2005 Del Skrevet 5. april 2005 (endret) hadde vert morsomt å høre hva dere tenker om dette hemmelige, strengt bevoktede anlegget midt uti intet. vaktene får lov til å bruke dødelige midler på en som måtte komme for langt inn i det avgrensede området, eller har sett noe han ikke skulle se. hva er det de skjuler ? ryktene sier at ufoen som styrtet ved byen roswell ble fraktet til area 51, og at teknologi som nattkikkerter, integrerte kretser, transistorer, dioder osv kommer fra forskning og studie av ufoen. er dette oppspinn ? i 1995 ble grensene utvidet, slik at man må ha enda kraftigere teleskoper for å i det hele tatt se omrisset av bygninger. overflyvning er forbudt. noe må de jo skjule ? bilder av area 51 Endret 5. april 2005 av banantiss Lenke til kommentar
Ernie Skrevet 5. april 2005 Del Skrevet 5. april 2005 (endret) A51 er et strengt bevoktet militært testområdet som etter min mening har fått litt for mye myter tilknyttet seg. Man har blant annet bevist at det faktisk var en værbalong som styrtet i 1948 (gikk et program om det på Discovery en eller annen gang) ikke en UFO. At området er så godt bevoktet er vel i og for seg naturlig. Man ønsker ikke at terrorister, kommunister (det var jo meget aktuelt under den kaldekrigen), folk som jobber for andre land osv skal få tilgang til området. For å besvare dine spørsmål: hva er det de skjuler ? Millitære hemligheter ryktene sier at ufoen som styrtet ved byen roswell ble fraktet til area 51, og at teknologi som nattkikkerter, integrerte kretser, transistorer, dioder osv kommer fra forskning og studie av ufoen. er dette oppspinn ? Som jeg sa i starten. Det var en værballong som styrtet, ikke en UFO og dette er bevist. Ergo, ja, det er oppspinn. i 1995 ble grensene utvidet, slik at man må ha enda kraftigere teleskoper for å i det hele tatt se omrisset av bygninger. overflyvning er forbudt. noe må de jo skjule ? Jepp, og det er millitære hemligheter. Dette kan være utvikling av nye fly, helikoptre, våpen, tanks, osv. Ikke noe rart det skjuler hva de driver med. Er vel naturlig å tro at stealth-flyene er utviklet ved A51. Endret 5. april 2005 av Ernie. Lenke til kommentar
Uderzo Skrevet 5. april 2005 Del Skrevet 5. april 2005 Ja, UFO krasjet er rent oppspinn. Grunnen til at konspirasjons teoriene har florert siden 1948, er på grunn av at militæreret ikke kommenterte det påståtte UFO greiene. De tenkte vel det var like greit at folket trodde på UFO teoriene i stedenfor å fokusere på hva de egentlig holdt på med. For et par år siden kommenterte militæret for første gang det påståtte krasjet i 1948. Og det var som sagt ikke noen UFO involvert i det krasjet Men det er ingen tvil om at Area51 er veldig godt bevoktet. Og alt som foregår av forskning (flygemaskiner etc.) er veldig hemmeligstemplet. Lenke til kommentar
aklla Skrevet 5. april 2005 Del Skrevet 5. april 2005 hvis det bare er hemmelig, så hvorfor har da usa mange ganger påstått at area 51 ikke finnes? hvor er budsjettet på flere milliarder? hele usa sitt budsjett er tilgjengelig, men det har ikke stått noe om area 51 noen gang sist jeg hørte usa snakke om area 51 sa de at det var en gammel flybase, som ikke var i bruk, kort tid senere ble det filmet ett fly som landet, biler som var parkert og militære kjøretøy i bruk inne på området vaktene kom også med en gang når de kom for nærme, høres ikke mye nedlagt ut men... uansett hva det er gjør usa ALT for å skjule det som skjer der... det er nå bare 1 sted du kan se area 51 fra, en liten fjelltop som er alt for langt unna til at man kan se detaljer(kommer varme fra sanden som ødelegger sikten) Lenke til kommentar
Uderzo Skrevet 5. april 2005 Del Skrevet 5. april 2005 hvis det bare er hemmelig, så hvorfor har da usa mange ganger påstått at area 51 ikke finnes? Fordi de vil holde det hemmelig såklart Det er blitt spekulert i om de utvikler nye flytyper, og da regner med at de vil holde slike prosjekter hemmelige for enhver pris. Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 5. april 2005 Del Skrevet 5. april 2005 http://www.ufomind.com/area51/ Lenke til kommentar
mushi Skrevet 5. april 2005 Del Skrevet 5. april 2005 prototypefly lages som regel av lockhead og boing. de pleier å ha konkuranser om det beste jagerflyet. den som vinner får "f" istedenfor "x" .f.eks. x-22 er prototypen til f-22. om de forsker på romvesner i area51 er vel usannsynlig, men hvem vet?... har sett så mye på x-files dvdene i det siste.. kan jo hende mye av det som foregår der foregår i virkeligheten. noen som blir med på å snike seg inn i area 51? blir vi tatt så sier vi at vi er på hemmelig oppdrag fra den norske kongen Lenke til kommentar
nord Skrevet 5. april 2005 Del Skrevet 5. april 2005 ville også holdt det hemmelig om jeg var en av forskerene som er der og lager banebrytende fly... Lenke til kommentar
Neptun_ Skrevet 5. april 2005 Del Skrevet 5. april 2005 Så på et program der de ikke ville si at basen ikke fantes, men selve stedet fantes ikke i det hele tatt. :!: Hva skulle det vært der? Et sort hull? Programmet jeg så gikk på Discovery. Lenke til kommentar
mushi Skrevet 5. april 2005 Del Skrevet 5. april 2005 Så på et program der de ikke ville si at basen ikke fantes, men selve stedet fantes ikke i det hele tatt. :!: Hva skulle det vært der? Et sort hull? Programmet jeg så gikk på Discovery. sikkert mange amerikanere som tror på det også :!: En dag skal jeg nok komme meg inn der ja! Lenke til kommentar
knutby Skrevet 5. april 2005 Del Skrevet 5. april 2005 En dag skal jeg nok komme meg inn der ja! Da blir jeg med. Etter og ha sett X-files må man jo bare ta seg en tur:P Lenke til kommentar
Neptun_ Skrevet 5. april 2005 Del Skrevet 5. april 2005 Peronsonlig blir jeg kvalm av stedet. Lenke til kommentar
knutby Skrevet 5. april 2005 Del Skrevet 5. april 2005 Peronsonlig blir jeg kvalm av stedet. Hvorfor det? ikke akkurat vanlig og bli kvalm av steder Lenke til kommentar
Neptun_ Skrevet 5. april 2005 Del Skrevet 5. april 2005 Peronsonlig blir jeg kvalm av stedet. Hvorfor det? ikke akkurat vanlig og bli kvalm av steder Bare et uttrykk. Jeg er drittlei av alt snakket om "stedet som ikke finnes( :!: )", og det der. Også minner det meg på at mesteparten av super-teknologi brukes bare til krig i første rekke. Verden suger! Lenke til kommentar
Carnifex Skrevet 6. april 2005 Del Skrevet 6. april 2005 Det er nok en UFO koloni med utenomjordiske skoler, handlesenter og kloning av en ny og overlegen rase som skal overta jorden om kun kort tid.. Enten det eller et militært forsknings og testområde. Vet ikke hva som er mest sannsynlig jeg? Lenke til kommentar
Mister Karl Skrevet 6. april 2005 Del Skrevet 6. april 2005 Dette er jo bare en teit konspirasjonsteori. At ikke folk har bedre ting å finne på enn å spekulere i om staten er ond og skjuler ting forstår ikke jeg.. Lenke til kommentar
Musty Skrevet 6. april 2005 Del Skrevet 6. april 2005 offisiellt er vel A51 kun det området som er over bakken. Altså en flystripe og en to-tre bygninger... Det er det de har under jorden som man kan se de benekter at finnes. Selvsagt vet vi at det finnes, men hvis de innrømmer at det finnes må de nesten svare på andre spørsmål også. Selvsagt vil de holde slikt hemelig.. Lenke til kommentar
Anette_ Skrevet 6. april 2005 Del Skrevet 6. april 2005 Som jeg sa i starten. Det var en værballong som styrtet, ikke en UFO og dette er bevist. Ergo, ja, det er oppspinn. Du er ganske naiv hvis du tror at USA ikke gjør alt som er i dems makt for å få blant annet Discovery til å "bevise" at det faktisk var en værballong. Om det nå var en UFO eller en værballong er virkelig uvisst, men media burde ikke stoles på. Lenke til kommentar
Ernie Skrevet 6. april 2005 Del Skrevet 6. april 2005 Som jeg sa i starten. Det var en værballong som styrtet, ikke en UFO og dette er bevist. Ergo, ja, det er oppspinn. Du er ganske naiv hvis du tror at USA ikke gjør alt som er i dems makt for å få blant annet Discovery til å "bevise" at det faktisk var en værballong. Om det nå var en UFO eller en værballong er virkelig uvisst, men media burde ikke stoles på. Vanligvis er jeg noe skeptisk til slike programmer, men jeg tviler på at akkurat dette var redigert av staten. Det er såpass godt begrunnet at jeg har liten tvil på at det faktisk stemmer. Blant annet er det ingen som faktisk har sett UFOen i på nært hold, og vitner som så "aliens" kan fort ha startet som testdukker og med litt hjelp av tid osv ha blitt til en alien. Det er få som klarer å huske absolutt alle detaljer ved en hendelse, og spesielt ikke etter mange år... I tillegg vil man ha problemer med å se forskjell på en værballong av typen de bruker idag offentlig (så og så samme type man påstår man brukte da) og en eventuell UFO. Man kan lett tro en værballong på god avstand ser ut som en UFO. I og for seg er det riktig at værballongen var en UFO. De fleste ville ikke klare å identifisere den, ergo er det jo strengt tatt et uidentifiserbart flygende objekt... Kort sagt kan alle momenter ved UFO-teorien bevises med fornuft. Blir som alle argumentene for at USA aldri landet på månen. Lenke til kommentar
kengdal Skrevet 7. april 2005 Del Skrevet 7. april 2005 Det er heller ikke et eneste bevis på at noen noen gang har jobbet der!! Det er halt klart noe muffins der, men hva det er blir jo bare spekulasjoner, siden det er ingen som kan bevise noe som helst, på papiret er det jo ingen ting der. Uten om at det ikke er lov å være der. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå