gunnberg Skrevet 5. april 2005 Del Skrevet 5. april 2005 Hei, Hadde problemer med å få bios til å gjenkjenne cpu'en min og testet "alt" av instillinger. Har en athlon xp 2400+ på mitt msi k7n2 delta2 hovedkort. 1gig ram og radeon 9800 pro skjermkort. Fikk den ufattelig gode ideen at jeg skulle forsøke å flashe biosen. Som sagt så gjort, og det gikk forsåvidt greit, men når jeg hadde gjort endringene i bios og forsøkt klokking på fsb 166 * 13 (som har vært det mest stabile før) skjedde det noe rart. Etter å ha savet og ny boot var igang er plutselig skjermbildet forvrengt. Skjøvet litt skeivt til siden og vridd litt, så 3-4 cm forsvinner ut på venstresiden, og alt er vridd litt ned mot venstre. Dette gjelder i bios, xp og alle andre steder mens maskinen står på. Den eneste innstillingen jeg får bios til å kjøre er nå med fsb 180*10. Er det mitt 2mnd gamle hovedkort som er klart for dynga? Håper noen kan hjelpe meg her. Lenke til kommentar
gunnberg Skrevet 5. april 2005 Forfatter Del Skrevet 5. april 2005 Heh, kan vel avslutte denne tråden. La meg i senga, sov i seks timer og da fungerte alt fint igjen. Et eller annet var vel overopphetet tenker jeg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå