reyerd Skrevet 5. april 2005 Del Skrevet 5. april 2005 Var inne å letet etter et kort jeg tenkte på å investere i og fant dette hos pyton.no til 1488,- Sparkle nVIDIA 6600GT 128MB SP-PX43G-DT-128 AGP TV-Ut DV har ingen erfaring med sparkle, lurer på om noen har det er det bedre dårligere enn andre merker? har også sett på kortet fra elkjøp til rundt 1500,- hva vil være det beste kjøpet? hva med 6800le liten sjangs for å åpne piplines? har jo også hatt det i tankene! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 5. april 2005 Del Skrevet 5. april 2005 Det finnes allerede svært mange tråder i forumet som omhandler 6600GT - erfaringer og råd.. Søk/les litt igjennom disse.. Når det er sagt..: Jeg har det Sparkle-kortet... Det er nok ikke blant de beste "klokkerne", men yter greit nok...ca. 9000pts i 3DMark03 i ett av mine P4-system..(vil nok klare mer i ett A64-system). Leadtek kortet hos Elkjøp skal også være ett sikkert kjøp.. 6800LE bør du få for godt under kr.1500 for at det skal være ett godt kjøp.. Selv med en vellykket "mod" så yter det knapt bedre enn 6600GT.. (ca. 10k i 3DMark03 etter deg jeg har sett/søkt på ORB'en). Lenke til kommentar
reyerd Skrevet 5. april 2005 Forfatter Del Skrevet 5. april 2005 Takk skal du ha! får lete litt da.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå