Bytex Skrevet 4. april 2005 Del Skrevet 4. april 2005 (endret) Har nå sittet og øvd meg opp på løypa på Telos, til jeg kommer meg gjennom på bestetid (iflg race managern). Men han sier "What an awful spill, you must finish the race" eller noe i den duren UANSETT om jeg fullfører perfekt. Er dette en bug som vil følge meg resten av spillet eller? Utrolig irriterende. Jeg burde tatt bestetid, istedet sier han "What an impressive feature, your best time is 00:00:00" hver gang jeg starter chat med han. Og ja, jeg velger "I want to race", ikke practice run. Har prøvd ved forskjellige levels (er 10 nå). Ser ut som han har hengt seg opp på "failed" uansett hva man gjør. Jeg treffer ikke ei eneste mine eller vegg, girer korrekt osv. Hva skjer?? I KOTOR1 banka jeg alle mestrene på alle løypene og ble berømt som Race Master. Hadde vært artig å gjort det i dette spillet også, selv om løypene er mye værre med alle minene og veggene. Endret 4. april 2005 av Bitex Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 5. april 2005 Del Skrevet 5. april 2005 Det er en bug - en meget irriterende bug. Ikke noe mer å si om det. Vent på den eventuelle oppdateringen. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 5. april 2005 Forfatter Del Skrevet 5. april 2005 Gjelder det flere planeter enn Telos? Lenke til kommentar
Zippio Skrevet 6. april 2005 Del Skrevet 6. april 2005 Ja det gjelder på alle Som eg har prøvd i alle fall. Det er en bug som må fikses med en gang... Burde vært fiksa før release, sårlig av Lucas Art og partnere til KOTOR2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå