Gå til innhold

MX3100: har MX1000 fått nytt "design"?

Anbefalte innlegg

Jeg har ventet lenge på MX1000 i bundle iom at jeg trenger et nytt tastatur i tillegg. Jeg leste denne artikkelen på HW.no og siterer derifra:

MX3100 består av MX1000 Laser Cordless Mouse og MX3000 Cordless Keyboard. Selve musen er Logitechs første lasermus og skal ifølge Logitech selv tilby meget god presisjon. I tillegg har musen fått et nytt og ergonomisk design. 

..Har MX1000 fått et forbedret design med denne bundelen?

Endret av ohh-noo
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Tror MX1000 har den samme formen som den alltid har hatt,

slik jeg forstår uttalelsen så sammenligner de med den designet på MX900, MX 700, MX510, etc... :hmm:

Men hadde vært greit å få en uttalelse fra noen som har denne pakken.

Har lyst på dette settet selv. ;)

Lenke til kommentar

Dette er mitt første møte med MX1000..nå som jeg har kjøpt MX3100. Det er ikke tvil på at Logitech har endret på MX1000 nå som jeg har sammenlignet begge delene.

Det jeg pusser egentlig litt over er at folk snakket om at musen rekalibrerte (sp) seg når man tok den av overflaten. Dette skulle visstnok ta "tid", ihvertfall merkbart i raske FPS som f.eks CS. Men jeg har ikke merket til NOE av denne "laggen". Kan Logitech ha forbedret dette også?

Lenke til kommentar
Dette høres jo virkelig lovende ut da!

Er pga. den rekalibreringstiden at jeg at jeg har vært litt skeptisk til å kjøpe MX1000,

men hvis det er slik som du sier, så må denne pakken bestilles så snart som mulig!  :dribble:

MX3100 ER smooth..trenger ikke DiNovo når man har MX3100 :p

(btw, jeg også har vært skeptisk til MX1000 når det gjaldt CS men ikke noe mer, musa er helt konge)

Endret av ohh-noo
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...