Gå til innhold

Kjøpshjelp hvis jeg skal BYGGE eget kabinett.

Anbefalte innlegg

Jeg sitter og leker med tanken om å bygge mitt eget kabinett, siden jeg trenger stooor plass, mange brønner, vifteplasser, osv, osv... Men hva trenger jeg, og hvor får jeg kjøpt det? Jeg tenker ikke på treverk og spiker/skruer (hva burde jeg bruke forresten?), men powerknapp, hk-plate (hvis jeg kan få tak i det), 'stativ til hdd's, osv. Får man kjøpt slikt i det hele tatt, eller må man være kreativ og lage ALT selv?

Jeg er takknemlig for alle tips og svar!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det stiligeste er jo at du lager alt selv, men microplex har jo endel av det du etterlyser her, som f.eks. hk-brett, 3,5" drevrammer (her må du mekke litt selv), LED-kit, med PWR, RST, og HDD LED`s/knapper, og masse annet. Kikk litt rundt der inne, og du finner sikkert det meste av det du leter etter. Resten finner du på bygger`n/maxbo/montèr eller andre byggevareforetninger, og/eller Claos Ohlson/Biltema. Da skulle du være godt igang med hvor du kan kjøpe ting ihvertfall. :thumbup:

Lenke til kommentar
Sigen: du har vel mye erfaring med modifisering og bygging.. kan du ikke sette sammen en guide for oss mindre erfarne? ;)

Nope, ingen erfaring whatsoever, jeg har nettopp begynt med mitt første prosjekt (se sig.) og der er det egentlig ikke så veldig vanskelig. Men hvordan guide er det du tenkte på, kan kanskje "mekke" noe sammen allikevel, har litt erfaring fra annet (Praktisk Prosjekt, på skolen, med andre ord; sløyd, men OBS: Jeg er bare 15. Kan gi noen tips for det)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...