PsyDuckZ Skrevet 4. april 2005 Del Skrevet 4. april 2005 Jeg er fryktelig i tvil, Eizoen har jo selvsagt fordelen med at den koster en 1000 lapp mindre, men er det verdt pris forskjellen? Jeg spiller ikke voldsomt, surfer veldig mye, ser en del film og programmerer en del. Setter større vekt på bildekvalitet enn mulighet for spill for å si det slik. Er justeringsmulighetene på eizoen virkelig så ille? I såfall hvordan er NECen i forhold? Takker for tips Lenke til kommentar
Andreasfe Skrevet 5. april 2005 Del Skrevet 5. april 2005 Eizoen kan vel ikke justeres i det heletatt omtrent.. noen centimeters vipping er vel det man kan få til.. NEC'en kan du heise opp og ned, samt vippe en del. Eizo'en er god på farger. Litt bedre en NEC'en etter min mening.. Men jeg tror faktisk jeg ville gått for NEC'en i dette tilfellet hvis jeg hadde hatt pengene til det. Å sitte med en skjerm du omtrent ikke kan justere er ikke akkurat så morro. Blir litt teit når du må begynne å stable bøker under skjermen for å få den i riktig høyde.. Lenke til kommentar
PsyDuckZ Skrevet 5. april 2005 Forfatter Del Skrevet 5. april 2005 Har vel mer gått over til å vurdere NECen kontra en 19" skjerm, da BenQ FP937s. Er bildet mye dårligere på BenQen? Som sagt spiller ikke så mye, og bruker det mer til standard arbeid som programmering, film, surfing etc. Har dog ikke lyst å bruke noe mer enn 3500 på en skjerm. Lenke til kommentar
Andreasfe Skrevet 5. april 2005 Del Skrevet 5. april 2005 Disse skjermene yter nok ganske likt, etter min mening.. BenQ'en er større, men mangler høydejustering.. Så du får finne ut selv om du har behov for dette eller ikke.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå