ADT Skrevet 12. april 2005 Del Skrevet 12. april 2005 OKI! Da var det problemet ute av verden, lurte nemlig på hva feriepengene mine skulle gå til, 20" DELL it is! Takk så mye Øivind PS: Funker angreretten ved pixelfeil, eller blir jeg nødt til å ta det jeg får? Lenke til kommentar
Andreasfe Skrevet 13. april 2005 Del Skrevet 13. april 2005 Du kan bruke angreretten din ved pixelfeil ja.. Lenke til kommentar
thotta Skrevet 13. april 2005 Del Skrevet 13. april 2005 (endret) OKI! Da var det problemet ute av verden, lurte nemlig på hva feriepengene mine skulle gå til, 20" DELL it is! Jepp, da har jeg også bestemt meg for skjerm - endelig. Men jeg slipper å vente på feriepenger (Edit: Visste ikke om denne tråden med erfaringer i begynnelsen. Man blir enda mer overbevist etter å ha lest den. ) Takk for all info. Endret 13. april 2005 av thotta Lenke til kommentar
ADT Skrevet 13. april 2005 Del Skrevet 13. april 2005 OKI! Da var det problemet ute av verden, lurte nemlig på hva feriepengene mine skulle gå til, 20" DELL it is! Jepp, da har jeg også bestemt meg for skjerm - endelig. Men jeg slipper å vente på feriepenger (Edit: Visste ikke om denne tråden med erfaringer i begynnelsen. Man blir enda mer overbevist etter å ha lest den. ) Takk for all info. Får dem i slutten av måneden, to uker kan jeg alltids vente Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå