ADT Skrevet 4. april 2005 Del Skrevet 4. april 2005 Mitt er 3020,1 Neida... 7 tenker jeg Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 4. april 2005 Del Skrevet 4. april 2005 3020, 1? HAHA, THE JOKE! Mitt tall forandrer seg utifra situasjonen. I situasjoner man bør si høye tall, sier jeg høye tall, i situasjoner man bør si lave tall, sier jeg lave tall. Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 4. april 2005 Del Skrevet 4. april 2005 Skal jeg velge et lite tall, velger jeg alltid syv. Vet ikke hvorfor.. Lenke til kommentar
ADT Skrevet 4. april 2005 Forfatter Del Skrevet 4. april 2005 3020, 1? HAHA, THE JOKE! Mitt tall forandrer seg utifra situasjonen. I situasjoner man bør si høye tall, sier jeg høye tall, i situasjoner man bør si lave tall, sier jeg lave tall. var mer pga. siggen, men tørr var den, er trøtt og litt småbrisen, sikkert det som gjør at jeg fniser litt av den... Om du vil kan du jo ta med både ditt høye OG lave yndlingstall Lenke til kommentar
svamp Skrevet 4. april 2005 Del Skrevet 4. april 2005 Yndlingstall? Tror ikke jeg har noe. Eller, 4, kanskje? Denne tråden var litt tynn Lenke til kommentar
ADT Skrevet 4. april 2005 Forfatter Del Skrevet 4. april 2005 Yndlingstall? Tror ikke jeg har noe. Eller, 4, kanskje?Denne tråden var litt tynn Tynn som tallet 1? :!: Fremdeles litt trøtt og småbrisen Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 4. april 2005 Del Skrevet 4. april 2005 3020, 1? HAHA, THE JOKE! Mitt tall forandrer seg utifra situasjonen. I situasjoner man bør si høye tall, sier jeg høye tall, i situasjoner man bør si lave tall, sier jeg lave tall. var mer pga. siggen, men tørr var den, er trøtt og litt småbrisen, sikkert det som gjør at jeg fniser litt av den... Om du vil kan du jo ta med både ditt høye OG lave yndlingstall Tørr? Det kan du banne på. Uansett, I shall say no more, you are excused. Lenke til kommentar
DesertGlow Skrevet 4. april 2005 Del Skrevet 4. april 2005 Og der stengte vi denne utrolig unødvendige tråden som utvilsomt kan gå under kategorien "telletråd". Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg